掃呢頁CODE去手機

2016年12月5日 星期一

【惹火主持】傳得罪森美林海峰 __,林海峰,森美,

陳強曾擔任叱咤903主持,入行時年輕氣盛的他,曾被指自閉、不合群及麻煩,有指當年陳強不服從森美的命令,拒絕對方要求半夜入長洲,當時他解釋說:「大家又有冇諗過我答應過一百次,只係拒絕咗一次,嗰次佢(森美)冇畀我揀,所以我咪揀走囉。如果你喺埃塞俄比亞,面前得樹根,你唔食就會死,呢啲先叫冇得揀,香港人從來唔會冇得揀。」另外,陳強又曾暗寸商台沒深度:「不談論李克強造訪港大事件,只談論藍精靈好不好看。」事後 ...




其他影片:>>






陳強曾擔任叱咤903主持,入行時年輕氣盛的他,曾被指自閉、不合群及麻煩,有指當年陳強不服從森美的命令,拒絕對方要求半夜入長洲,當時他解釋說:「大家又有冇諗過我答應過一百次,只係拒絕咗一次,嗰次佢(森美)冇畀我揀,所以我咪揀走囉。如果你喺埃塞俄比亞,面前得樹根,你唔食就會死,呢啲先叫冇得揀,香港人從來唔會冇得揀。」

另外,陳強又曾暗寸商台沒深度:「不談論李克強造訪港大事件,只談論藍精靈好不好看。」事後林海峰在《在晴朗的一天出發》節目內反駁陳強所言並非屬實,指商台於早上節目已有談論相關事情。


來源 source: http://s.nextmedia.com
鍾意就快D Share啦!