掃呢頁CODE去手機

2016年12月19日 星期一

【無綫精神】發言被硬cut!打圈催落台 連周驄個名都打錯 __,無綫,

【新增回應】噚晚無綫《萬千星輝頒獎典禮2016》,學人潮玩定格挑戰,又擺情侶檔好似翠如BB同蕭正楠、唐詩詠同洪永城上枱,自嘲吓、互嘲吓等大家笑吓,有冇新鮮感就見仁見智啦,不過基本嘢就肯定未做足囉!事緣喺噚晚頒獎禮,甘草演員周驄叔奪得全晚第一個獎項「萬千光輝演藝人大獎」。今年85歲嘅周驄叔,拍咗大半生電視劇,由曾江同胡楓手中奪得大獎,理應值得安慰,點知周驄叔喺台上講感言時,台下位手足就不斷做打圈手勢 ...




其他影片:>>






【新增回應】噚晚無綫《萬千星輝頒獎典禮2016》,學人潮玩定格挑戰,又擺情侶檔好似翠如BB同蕭正楠、唐詩詠同洪永城上枱,自嘲吓、互嘲吓等大家笑吓,有冇新鮮感就見仁見智啦,不過基本嘢就肯定未做足囉!事緣喺噚晚頒獎禮,甘草演員周驄叔奪得全晚第一個獎項「萬千光輝演藝人大獎」。今年85歲嘅周驄叔,拍咗大半生電視劇,由曾江同胡楓手中奪得大獎,理應值得安慰,點知周驄叔喺台上講感言時,台下位手足就不斷做打圈手勢,示意周驄叔講快啲,結果講到一半,周驄叔就話:「得,我唔講啦,多謝各位!」大台嘅廣告,秒秒鐘幾萬蚊上落,催藝人快啲講完司空見慣,可惜噚晚頒獎禮,連對藝人最基本尊重都……,當周驄叔上台嗰陣,字幕顯示佢個名變成「周聰」,即係將「馬」字部首變成「耳」字部首!樂觀啲諗,好彩都叫做係同音字,唔係打咗「周中」或者「周融」咁囉!《蘋果》今日打俾周驄叔,問佢個名寫法時,佢笑住話:「係馬字邊,我呢啲small potatoes,邊有人會記得清楚吖!」記者講到好多人覺得無綫寫錯佢名覺得唔尊重佢,周驄叔就猛話:「我唔知,我唔知。」而講到無綫冇俾足夠時間佢講嘢,佢繼續話:「我唔知,我真係唔知,唔好意思!」

講嘢俾人圈,仲要連個名都錯…(電視截圖) (電視截圖) 但播出嘅片段,周驄叔個名又冇錯喎!(電視截圖)
85歲嘅周驄叔噚晚獲獎時就話「感到強烈驚喜」(電視截圖) (《團圓》劇照)

來源 source: http://s.nextmedia.com
鍾意就快D Share啦!