掃呢頁CODE去手機

2016年12月4日 星期日

晚晚煲劇 郭偉亮最想睇葉佩雯「燒死」 __,郭偉亮,Eric Kwok,葉佩雯,

Grace真係陰公豬,畀Eric成日問佢喺戲中幾時畀人強姦……歌手葉佩雯(Grace)與老公郭偉亮(Eric)現身第十四屆警犬技能比賽,提到最近無綫深夜重播Grace有份演出的劇集《創世紀》,Grace笑言:「佢(Eric)成日問我(戲中)幾時畀人強姦。」Eric解釋:「因為套劇又長,佢又迫我睇,我睇咗三次,每次都好期待佢畀人強姦,跟住就問佢幾時畀人燒死,因為做到佢畀人燒死,即係套劇就快完。」Gr ...




其他影片:>>






Grace真係陰公豬,畀Eric成日問佢喺戲中幾時畀人強姦……

歌手葉佩雯(Grace)與老公郭偉亮(Eric)現身第十四屆警犬技能比賽,提到最近無綫深夜重播Grace有份演出的劇集《創世紀》,Grace笑言:「佢(Eric)成日問我(戲中)幾時畀人強姦。」Eric解釋:「因為套劇又長,佢又迫我睇,我睇咗三次,每次都好期待佢畀人強姦,跟住就問佢幾時畀人燒死,因為做到佢畀人燒死,即係套劇就快完。」Grace指家中愛犬也有一同收看,但懷疑愛犬認不出多年前的她。Eric直言以前的劇集質素甚佳,他最近正煲無綫另一套舊劇《遁甲奇兵》。

問到Grace會否有戲癮?她坦言:「都有,之前都客串過《老表》,都幾好玩,如果真係拍劇嘅話,喺香港拍會好啲,去內地就唔好,一走要走三個月,我兩隻狗又病。佢哋一隻11歲,一隻13歲,年紀大就多病,我每日照顧佢哋,每日都唔夠瞓,我係緊張大師,其中一隻狗懷疑有癌症,但又照唔到腫瘤,做過好多化驗都確診唔到,見到佢咁我好心痛,寧願自己頂,養狗真係同湊小朋友冇乜分別。」

__________________________

想聽歌?想睇MTV?想了解本地Indie Band資訊

快啲click入「聲大夾樂」專頁: http://on.cc/musicon


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!