掃呢頁CODE去手機

2016年12月18日 星期日

【台慶頒獎禮】「死渠頭」村長變王子 《EU超時任務》朱千雪透nude bra煞風景 __,千雪,朱千雪,

憑《EU超時任務》爭視帝視后嘅最真心一對——王浩信同朱千雪,今晚化身王子公主一齊行台慶頒獎禮紅地毯。「死渠頭」王浩信話:「今日個打扮都好沉實,其實我覺得每年都是打這個煲呔、領帶,我覺得可以騷下唔同嘅嘢。」佢仲話如果有機會講感受的話會比較緊張,所以今日都係著得輕鬆啲好,又謙稱:「佢(朱千雪)本來就是焦點啦,對千雪嚟講,我也只是一個襯托而已。」王浩信喺《EU超時任務》演出令人擊節讚賞,大大增加得獎呼聲 ...


憑《EU超時任務》爭視帝視后嘅最真心一對——王浩信同朱千雪,今晚化身王子公主一齊行台慶頒獎禮紅地毯。「死渠頭」王浩信話:「今日個打扮都好沉實,其實我覺得每年都是打這個煲呔、領帶,我覺得可以騷下唔同嘅嘢。」佢仲話如果有機會講感受的話會比較緊張,所以今日都係著得輕鬆啲好,又謙稱:「佢(朱千雪)本來就是焦點啦,對千雪嚟講,我也只是一個襯托而已。」王浩信喺《EU超時任務》演出令人擊節讚賞,大大增加得獎呼聲,佢話依家心情還好,但仲係會緊張,「因為有期待,但是盡量保持平常心,其實一直在想要感謝甚麼人,因為今年提名的一些項目對我來說很重要,所以希望盡量唔好漏咗一啲必須要感謝的人。」對於網上睇好佢同朱千雪攞獎(兩人雙雙入圍最受歡迎劇集搭檔),王浩信話:「對對對,我見到都有啲奇怪,但係網上傳出嚟嘅一啲嘢都係人為嘅嘢嘛,我覺得如果有人為、對我哋嚟講都係一種鼓勵,我要先感謝他們。」女主角王浩信睇好朱千雪,「但係一定要提係女配角我投咗俾太太,因為佢好多年都冇提名,所以希望將今年多啲票源傳俾佢。」又大讚太太今日好靚。至於男主角,王浩信話:「我投咗畀安仔,《致命復活》教咗我好多嘢。」

《EU超時任務》王浩信真係冇得輸!

來源 source: http://s.nextmedia.com
鍾意就快D Share啦!