掃呢頁CODE去手機

2016年12月11日 星期日

名人:諸葛公司開聖誕P 搵大隻佬變魔術 __,諸葛,諸葛紫岐,

星韜上上下下都玩得好開心!名媛諸葛紫岐(Marie)主理的公司星韜國際娛樂,向來員工上上下下都會定時大搞聚會,增進同事之間的感情,鑑於Marie與老公薛嘉麟會在外地過聖誕節,為免不想錯過與員工普天通慶,故Marie日前提早與旗下藝人呂晶晶、黎美言(Winkie)、黃倩婷(Cindy)、曾博君(Rex)、鄭富安(Kenneth)及工作人員事開派對唱K,大家打成一片,十分融洽!為增加派對氣氛,現場有魔 ...


星韜上上下下都玩得好開心!

名媛諸葛紫岐(Marie)主理的公司星韜國際娛樂,向來員工上上下下都會定時大搞聚會,增進同事之間的感情,鑑於Marie與老公薛嘉麟會在外地過聖誕節,為免不想錯過與員工普天通慶,故Marie日前提早與旗下藝人呂晶晶、黎美言(Winkie)、黃倩婷(Cindy)、曾博君(Rex)、鄭富安(Kenneth)及工作人員事開派對唱K,大家打成一片,十分融洽!

為增加派對氣氛,現場有魔術師為大家表演魔術,魔術師甫出場即說:「我係爆肌魔術師。」隨即除下外套,半裸上半身,露出堅實肌肉及胸襟,令在在場人士大叫!期間魔術師邀請呂晶晶做助手,請她將硬幣放到魔術師手臂中,魔術師手臂一屈,硬幣即變彎,贏得全場掌聲!

人人有大禮

Marie接受東網電話訪問,表示兒子薛華韜(韜韜)都有份出席派對,她笑言派對前半part是「兒童世界」:「頭半part係兒童世界咁,韜韜都好鍾意唱歌,佢成日都獨唱,係咁唱兒歌。到咗夜晚九點,韜韜要返屋企瞓教,所以佢走咗之後變咗係成人Happy Hour時間。(送禮畀員工?)預備大抽獎,人人有份永不落空!」問到Marie老公薛嘉麟有否當眾唱情歌向她示愛?她說:「咁佢都好鍾意唱歌,後尾仲變咗咪霸歌神,都有同我合唱。」

突然變了魔術師助手的晶晶表示現時單身,問到會否對爆肌男情有獨鍾?她說:「爆肌男士對我嚟講係重口味。(聖誕前搵個伴?) 聖誕節就快嚟啦,時間唔係好夠,我自己都唔急。」至於Winkie則表示自加入公司後,感到大家之間的感情十分深厚,更會定時舉辦生日派對及慶祝活動,令她覺得同事關係就像一家人:「面對外間一切是非,都唔會影響到我哋嘅感情。」

__________________________

想聽歌?想睇MTV?想了解本地Indie Band資訊

快啲click入「聲大夾樂」專頁: http://on.cc/musicon


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!