掃呢頁CODE去手機

2016年12月25日 星期日

Super Girls核突頸巾送男友 __,Super Girls,

左起:Yanny、Heidi、Aka、Cheronna、Jessica<br>Super Girls身為單身一族,笑言要以工作麻醉自己。
SuperGirls核突頸巾送男友女子組合SuperGirls(SG)憑健康形象俘虜萬千宅男心,但她們單身多年,令到聖誕節都要以工作麻醉自己!隊長Aka說:「最驚過聖誕,永遠喺街見到人一對對攞住花同禮物,我就攞住贊助禮物,又冇人幫我拎。」成員Jessica承認聖誕最想攬住及拖住愛人,Aka插嘴說:「最好聖誕排滿工作,畀人問聖誕有咩嘢做,就大條道理話我好多嘢做。」Heidi和應說:「我都希望好多嘢做 ...


Super Girls核突頸巾送男友

女子組合Super Girls(SG)憑健康形象俘虜萬千宅男心,但她們單身多年,令到聖誕節都要以工作麻醉自己!隊長Aka說:「最驚過聖誕,永遠喺街見到人一對對攞住花同禮物,我就攞住贊助禮物,又冇人幫我拎。」成員Jessica承認聖誕最想攬住及拖住愛人,Aka插嘴說:「最好聖誕排滿工作,畀人問聖誕有咩嘢做,就大條道理話我好多嘢做。」Heidi和應說:「我都希望好多嘢做排到滿晒,乘機去搵錢。」有否想過要過白色浪漫聖誕?SG齊心說:「梗係想啦。」擺明恨拍拖!

SG又承認曾為男友織頸巾,惜「爛尾收場」,Aka說:「冇乜耐性,好快收針搞到條頸巾好短。」Heidi自爆要搵阿媽出手:「開頭同結尾要媽咪偷偷哋幫手,仲試過有年未送已經分手。」Jessica透露有次回港買冷球,因估計錯誤搞到要在美國補貨:「點知唔啱色,搞到頸巾兩截色。(男友有冇戴?)有呀,呢啲真愛嚟。」Yanny則說:「織過一條好核突,漏晒窿,阿媽睇唔過眼幫我織咗幾行,睇到條頸巾一截好、一截唔好,但都有送畀男友,佢仲讚靚添。」

Aka
  • Aka
Cheronna
  • Cheronna

攝:劉斌

場地:apm

文:音樂組


鍾意就快D Share啦!