掃呢頁CODE去手機

2017年1月5日 星期四

惠英紅夠硬淨 [壹週刊 - 1400] __,惠英紅,M1,

同你吟一吟惠英紅夠硬淨上個月26日,惠英紅發現媽咪唔舒服,漏夜call白車送佢入院,可惜最終不治。媽咪已經90歲,過去四十幾年,一直被認知障礙(腦退化)困擾,小紅姐曾經講過,最初因為大意,搞唔清楚冇諒解媽咪原來係有病,自己一直好內疚。再受喪親之痛(12年胞兄惠天賜喺北京猝逝),身邊朋友都好擔心,有過抑鬱症嘅惠英紅會崩潰,不過小紅姐認為媽咪長期被病患所困實在太辛苦,如今可以同爸爸喺天上相聚,係福氣! ...


同你吟一吟

惠英紅夠硬淨

上個月 26日,惠英紅發現媽咪唔舒服,漏夜 call白車送佢入院,可惜最終不治。媽咪已經 90歲,過去四十幾年,一直被認知障礙(腦退化)困擾,小紅姐曾經講過,最初因為大意,搞唔清楚冇諒解媽咪原來係有病,自己一直好內疚。

再受喪親之痛( 12年胞兄惠天賜喺北京猝逝),身邊朋友都好擔心,有過抑鬱症嘅惠英紅會崩潰,不過小紅姐認為媽咪長期被病患所困實在太辛苦,如今可以同爸爸喺天上相聚,係福氣!

將傷痛沉澱,為亡母安排後事嘅惠英紅,好硬淨。

喪母前一星期,《壹》仔曾經撞到拖埋個喼去開工嘅惠英紅喺銅鑼灣等人接,但對方遲遲未到,搞到佢心急兩頭騰周圍望。

久病的 90歲母親病逝,曾在電影《幸運是我》演腦退化病人嘅惠英紅,認為亡母能在天上再與父親一起是福氣。

撰文︰八珍


鍾意就快D Share啦!