掃呢頁CODE去手機

2017年1月15日 星期日

陳柏宇憂心軒仔健康 __,軒仔,陳柏宇,張敬軒,

張紋嘉(左)<br>抱恙中的陳柏宇笑稱財唔多,但身子弱。
陳柏宇憂心軒仔健康歌手陳柏宇、張紋嘉等昨日出席活動時,談及張敬軒事件,陳柏宇表示:「我諗應該唔關政治問題事,如果係咁一早就唔畀佢上去(亮相)啦,反而係擔心佢係咪健康有問題。」他又指若有機會也想參加類似的內地歌唱比賽:「我唔係比賽型歌手,都幾大機會做唔到好成績,但都想試吓,試咗好過冇試。」張紋嘉(左)抱恙中的陳柏宇笑稱財唔多,但身子弱。至於因參加《歌手》而在內地爆紅的鄧紫棋(G.E.M.),被傳為報 ...


陳柏宇憂心軒仔健康

歌手陳柏宇、張紋嘉等昨日出席活動時,談及張敬軒事件,陳柏宇表示:「我諗應該唔關政治問題事,如果係咁一早就唔畀佢上去(亮相)啦,反而係擔心佢係咪健康有問題。」他又指若有機會也想參加類似的內地歌唱比賽:「我唔係比賽型歌手,都幾大機會做唔到好成績,但都想試吓,試咗好過冇試。」

至於因參加《歌手》而在內地爆紅的鄧紫棋(G.E.M.),被傳為報主辦單位知遇之恩而再戰《歌手》舞台,但昨日其經理人公司已在微博撰文澄清指G.E.M.不會再參加《歌手》。

G.E.M.
  • G.E.M.

鍾意就快D Share啦!