掃呢頁CODE去手機

2017年1月24日 星期二

同富商親暱照流出!吳若希斥事實被扭曲 __,吳若希,

吳若希話張相係王弼燮生日時同佢影嘅。(資料圖片)歌手吳若希(Jinny)為澳門闊少男友何兆鴻(Alex)未婚佗B女,兩人打算待BB出世後先至結婚,大肚前緋聞多多的Jinny無奈被人翻舊帳,有傳Jinny曾跟陳淑蘭舊愛、有股壇狙擊手之稱的王弼燮傳緋聞,更流出兩人頭貼頭的慶祝生日相。有傳這張親暱相是攝於兩年前,當時在王弼燮的豪宅中,Jinny和壽星公齊捧住生日蛋糕合影。曾經講過跟王弼燮「唔太熟」的Ji ...


吳若希話張相係王弼燮生日時同佢影嘅。(資料圖片)

歌手吳若希(Jinny)為澳門闊少男友何兆鴻(Alex)未婚佗B女,兩人打算待BB出世後先至結婚,大肚前緋聞多多的Jinny無奈被人翻舊帳,有傳Jinny曾跟陳淑蘭舊愛、有股壇狙擊手之稱的王弼燮傳緋聞,更流出兩人頭貼頭的慶祝生日相。

有傳這張親暱相是攝於兩年前,當時在王弼燮的豪宅中,Jinny和壽星公齊捧住生日蛋糕合影。曾經講過跟王弼燮「唔太熟」的Jinny,今日接受東網訪問時表現無奈,指當天只是一班朋友聚會,又說:「簡單生日慶祝活動都扭曲成咁,希望新一年少啲不實報道。」相信Alex一定投相信票,大肚嘅Jinny千祈唔好動氣,記得要好好安胎呀!

__________________________

想聽歌?想睇MTV?想了解本地Indie Band資訊

快啲click入「聲大夾樂」專頁: http://on.cc/musicon


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!