掃呢頁CODE去手機

2017年1月30日 星期一

【老婆台下望到實】舊愛千嬅亂入鄭中基演唱會:你咁大膽搵我 __,中基,楊千嬅,千嬅,鄭中基,

鄭中基《PLAYITAGAIN世界巡迴》演唱會,噚晚大年初二就喺紅館開第三場,話晒都係闊別10年,梗係叫座啦!頭兩場啲嘉賓都幾犀利o架,好似有杜汶澤、LMF、吳君如同林敏驄咁,至於噚晚就更加驚喜,請嚟舊愛楊千嬅上台唱歌。噚晚因為維港放煙花,鄭中基演唱會要9點先可以開始,觀眾席上仍然有鄭中基太太余思敏同囡囡,兩人繼續坐喺第一行VIP席,近距離睇住鄭中基開騷,另外千嬅細佬同媽媽都有到場睇騷。鄭中基頭兩 ...


鄭中基《PLAYITAGAIN世界巡迴》演唱會,噚晚大年初二就喺紅館開第三場,話晒都係闊別10年,梗係叫座頭兩場啲嘉賓都幾犀利o架,好似有杜汶澤、LMF、吳君如同林敏驄咁,至於噚晚就更加驚喜,請嚟舊愛楊千嬅上台唱歌。噚晚因為維港放煙花,鄭中基演唱會要9點先可以開始,觀眾席上仍然有鄭中基太太余思敏同囡囡,兩人繼續坐喺第一行VIP席,近距離睇住鄭中基開騷,另外千嬅細佬同媽媽都有到場睇騷。鄭中基頭兩 ...




其他影片:>>






鄭中基《PLAY IT AGAIN世界巡迴》演唱會,噚晚大年初二就喺紅館開第三場,話晒都係闊別10年,梗係叫座頭兩場啲嘉賓都幾犀利o架,好似有杜汶澤、LMF、吳君如同林敏驄咁,至於噚晚就更加驚喜,請嚟舊愛楊千嬅上台唱歌。噚晚因為維港放煙花,鄭中基演唱會要9點先可以開始,觀眾席上仍然有鄭中基太太余思敏同囡囡,兩人繼續坐喺第一行VIP席,近距離睇住鄭中基開騷,另外千嬅細佬同媽媽都有到場睇騷。鄭中基頭兩場都有唱歌冧吓老婆,今晚唔例外,繼續唱《三生有幸》俾老婆聽。到咗encore環節,千嬅終於喺11點45分出場,佢先同中基合唱《製造浪漫》,唱完一齊擁抱,千嬅話:「我好驚呀!做二十年喺紅館都冇試過咁驚,個耳機壞咗好多回音,好似成千人喺到唱歌。」千嬅話當時其實聽唔到自己唱乜,o依家講嘢就好似喺深山入面,鄭中基話:「你頭先應該叫停吖嘛。」千嬅話:「又唔係我場吖嘛,我點可以咁,我要好專業。鄭中基話:「你係烈女嚟㗎嘛。」千嬅話:「你仲好講《烈女》?你噚晚爭啲瀨嘢。」擺明笑對方前一晚話唔識唱呢首歌(新聞連結: http://bit.ly/2kBOZV5 ),千嬅仲問觀眾:「你哋好想聽我嘅歌咩?點解要叫佢唱,你哋想整蠱佢呀?你哋買到今晚嘅飛真係行運喇!」千嬅又喺台上問鄭中基:「點解你咁大膽搵我做嘉賓?你碌爆晒張卡點還呀?」鄭中基就話:「我預咗會還嘅。」千嬅就話:「可以嘅就攤長個還款期,對上一次見你係金像獎頒獎禮,你喺致謝辭嗰陣話將最叻嘅嘢放低咗走咗走拍戲,我覺得你冇必要將最叻嘅嘢放低,如果你想還畀我嘅,就要將最叻嘅嘢(唱歌)當係還畀我戲唔使拍得多,最緊要中!」根據rundown,本身佢哋唱完,傾完偈千嬅應該會落台,點知佢走之前話:「O依家點樣呀?叫我嚟剩係唱半首咋?」之後佢哋就再合唱多一首《閉目入神》。同千嬅合唱完之後,鄭中基喺台上面都定一定神,佢話:「唱完真係散晒!」其實呢一刻鄭中基老婆余思敏同囡囡都坐喺台下第一排睇緊騷。到點唱環節,有觀眾再點唱《烈女》,今次中基就唱咗兩句,之後就啦啦啦,後來再有觀眾點唱《可惜我是水瓶座》,今次中基就好叻豬咁唱咗半首。至於同鄭中基離過婚嘅蔡卓妍(阿Sa),噚晚佢喺Ig貼相,話新年去咗食嫲嫲嘅煮家飯,估計都未有抽到時間去撐前夫場喇。

千嬅做鄭中基第三場演唱會嘉賓,仲嚟咗個擁抱。(攝影:仇志德) 兩人合唱咗《製造浪漫》。
鄭中基太太都有睇騷,仲喺太太面攬千嬅。 千嬅早機出問題,鄭中基幫手檢查。 講咩咁好笑要跪地……
千嬅話唔夠喉,再唱多首《閉目入神》
阿Sa喺Ig貼咗兩張相,話年初二去嫲嫲屋企食到好飽,估計佢噚晚冇去睇鄭中基個騷。(Instagram圖片) (Instagram圖片)

來源 source: http://s.nextmedia.com
鍾意就快D Share啦!