掃呢頁CODE去手機

2017年1月5日 星期四

真.不和?吳業坤向胡鴻鈞批踭嗌:隻揪 __,吳業坤,胡鴻鈞,

一世人兩兄弟!!歌手吳業坤近期在樂壇頒獎中收獲豐富,但卻同時被指人氣高企而囂度爆張流失朋友,他接受東網訪問時已經否認咗呢件事,話如果自己囂張朋友會出聲唔再同佢做朋友。為咗更具體朋友依然存在,吳業坤旁晚在社交網上載了一條短片,稱為「隻揪」。究竟同邊個隻揪咁嚴動,片中就見到同期出道既好友歌手胡鴻鈞嘞,片中大大隻字寫住「不和」,而吳業坤先作勢向胡鴻鈞來個批踭,胡鴻鈞相當配合再嚟個避開,然後作狀出拳反擊吳 ...




其他影片:>>






一世人兩兄弟!!

歌手吳業坤近期在樂壇頒獎中收獲豐富,但卻同時被指人氣高企而囂度爆張流失朋友,他接受東網訪問時已經否認咗呢件事,話如果自己囂張朋友會出聲唔再同佢做朋友。為咗更具體朋友依然存在,吳業坤旁晚在社交網上載了一條短片,稱為「隻揪」。

究竟同邊個隻揪咁嚴動,片中就見到同期出道既好友歌手胡鴻鈞嘞,片中大大隻字寫住「不和」,而吳業坤先作勢向胡鴻鈞來個批踭,胡鴻鈞相當配合再嚟個避開,然後作狀出拳反擊吳業坤。咁當然係作狀冇真打啦,其實佢兩個都係自嘲諷刺吓啲傳聞,用行動力證二人依然友情堅固啫。


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!