掃呢頁CODE去手機

2017年1月11日 星期三

吳亦凡襲港全女班接機 粉絲嗌早抖 __,吳亦凡,

吳亦凡嚟咗香港呀!曾為韓國男子組合EXO及中國分隊EXO-M隊長的吳亦凡(Kris)於晚上九時許現身機場,為明日出席由他主演的新片宣傳活動而提早抵港作準備。其實在Kris到埗前已經吸引半百粉絲一早到場等候,現場所見粉絲們幾乎是「清一色」全女班,足見Kris魅力非凡,絕對稱得上做「少女殺手」!唔怕再撞衫Kris在一片尖叫聲下與助手及工作人員齊齊現身,早前被拍得在北京機場身穿紅色羽絨外套而與大媽途人「 ...


吳亦凡嚟咗香港呀!

曾為韓國男子組合EXO及中國分隊EXO-M隊長的吳亦凡(Kris)於晚上九時許現身機場,為明日出席由他主演的新片宣傳活動而提早抵港作準備。其實在Kris到埗前已經吸引半百粉絲一早到場等候,現場所見粉絲們幾乎是「清一色」全女班,足見Kris魅力非凡,絕對稱得上做「少女殺手」!

唔怕再撞衫

Kris在一片尖叫聲下與助手及工作人員齊齊現身,早前被拍得在北京機場身穿紅色羽絨外套而與大媽途人「撞衫」的他,仍然「見過鬼都唔怕黑」,再次穿上羽絨外套示人,果然對羽絨情有獨鍾!染了一頭紅髮的Kris佩戴黑帽、黑口罩去襯番外黑內紅的羽絨外套,「襯到絕」出嚟見粉絲!

豎起姆指

Kris見到咁多粉絲自然心情大靚,不但多次向兩旁粉絲揮手外,臨上車前更企定定將手一揮再揮,又豎起姆指讚好,任影唔嬲。Kris疑因環境太嘈而未能聽到現場記者提問,他上車後主動拉下車窗,伸手出窗與粉絲揮手道別,即場冧爆的粉絲則大嗌叫他「早點休息」,擺明錫晒偶像!

__________________________

想聽歌?想睇MTV?想了解本地Indie Band資訊

快啲click入「聲大夾樂」專頁: http://on.cc/musicon


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!