掃呢頁CODE去手機

2017年1月28日 星期六

【何必跟我,我這種無賴】洋蔥位 中基《無賴》贈千嬅阿Sa __,阿Sa,鄭中基,中基,楊千嬅,千嬅,蔡卓妍,

《三生有幸》,係送俾太太余思敏。《無賴》,係鄭中基所有愛過嘅人。中基落咗台同妻女sweetsweet後,又返上台,感謂:「因為呢個騷,有好多好耐冇見嘅朋友,都打俾我問有冇飛。」眾笑。「好多舊同事、反咗面嘅兄弟,同埋前度女友,當然,我冇俾飛啦,一陣上嚟打我兩巴點算,多謝所有愛我、同愛過我呢個無賴嘅人。」然後就唱《無賴》,全場大合唱都係意料之中啦。之前有傳頭場會請來舊愛千嬅任嘉賓,不過最後係薛凱琪、L ...




其他影片:>>






《三生有幸》,係送俾太太余思敏。《無賴》,係鄭中基所有愛過嘅人。中基落咗台同妻女sweet sweet後,又返上台,感謂:「因為呢個騷,有好多好耐冇見嘅朋友,都打俾我問有冇飛。」眾笑。「好多舊同事、反咗面嘅兄弟,同埋前度女友,當然,我冇俾飛啦,一陣上嚟打我兩巴點算,多謝所有愛我、同愛過我呢個無賴嘅人。」然後就唱《無賴》,全場大合唱都係意料之中啦。之前有傳頭場會請來舊愛千嬅任嘉賓,不過最後係薛凱琪、LMF同杜汶澤。至於阿Sa蔡卓妍,忙完大陸嘅「春晚」錄影,依家已返家過年喇。

鄭中基話冇俾飛前度,驚佢哋上台打佢兩巴。(左圖攝影:陳俊強) 中基話好多人問佢拎飛,好似反咗面嘅朋友、前度咁……但都冇俾飛佢哋。 講完笑,就唱咗《無賴》。
傳過千嬅頭場會做嘉賓,但今日未見佢喎。(資料圖片) 中基今晚都唱咗首《三生有幸》俾太太余思敏。
當然仲有愛女啦。

來源 source: http://s.nextmedia.com
鍾意就快D Share啦!