掃呢頁CODE去手機

2017年1月28日 星期六

【吸煙引致陽痿】陳妍希老公坐月中心食煙 不滿被罵用力甩門 __,妍希,陳妍希,

陳妍希喺IG分享老公陳曉抱著兒子「小星星」嘅溫馨畫面,陳曉就因為拍戲剃咗光頭,而啱啱滿月嘅小星星就有一頭濃密嘅頭髮,形成強烈對比。而今(28日)就有讀者向台灣《蘋果日報》爆料,陳曉竟然喺台灣嘅坐月中心病房內抽煙,煙味仲傳到隔籬房,讀者指雖然有去反映,但陳曉仲兩次喺病房內抽煙。報料指,當值人員有上前勸告陳曉,令陳妍希當天都好尷尬,唔好意思出聲,反而陳曉則反應大,用力開門走出去,成日都冇再返嚟。讀者指 ...




其他影片:>>






陳妍希喺IG分享老公陳曉抱著兒子「小星星」嘅溫馨畫面,陳曉就因為拍戲剃咗光頭,而啱啱滿月嘅小星星就有一頭濃密嘅頭髮,形成強烈對比。而今(28日)就有讀者向台灣《蘋果日報》爆料,陳曉竟然喺台灣嘅坐月中心病房內抽煙,煙味仲傳到隔籬房,讀者指雖然有去反映,但陳曉仲兩次喺病房內抽煙。報料指,當值人員有上前勸告陳曉,令陳妍希當天都好尷尬,唔好意思出聲,反而陳曉則反應大,用力開門走出去,成日都冇再返嚟。讀者指坐月中心口風好密,可能係其他病房被影響到,先忍唔住爆料。對於呢件事,陳妍希經理人回應謂:「已經道過歉了,之後也沒再發生,造成大家困擾,不好意思。」此外,陳妍希噚日貼咗張父子合照,BB啱啱滿月,頭髮超濃密。相中陳曉緊緊抱住小星星,低著凝視囝囝,畫面溫馨。

《台灣蘋果日報圖片》 陳曉煙癮都唔細,不時被拍到片場過手癮。 (資料圖片)

來源 source: http://s.nextmedia.com
鍾意就快D Share啦!