掃呢頁CODE去手機

2017年2月1日 星期三

【16個餸變成45個例牌】大台監製fb鬧爆黑店:對澳門的食真反感 __,大台,TVB,

TVB體育科節目監製及製作主任李漢源,今日喺facebook「開年」,事關佢喺澳門拍攝完花車巡遊節目,去食晚飯時被濫收費用;本身叫16個餸,點知變成45個例牌。李漢源喺facebook寫道:「拍攝製作澳門花車巡遊節目,跟著食晚飯,18個人叫16個餸,飯店覺得我們人多要加大三倍,變了45個例牌,一隻雞,另新年加兩成服務費,對澳門的食真反感。」李漢源貼出單據以及食肆卡片,網民亦留言話:「太誇張」、「離 ...


TVB體育科節目監製及製作主任李漢源,今日喺facebook「開年」,事關佢喺澳門拍攝完花車巡遊節目,去食晚飯時被濫收費用;本身叫16個餸,點知變成45個例牌。李漢源喺facebook寫道:「拍攝製作澳門花車巡遊節目,跟著食晚飯,18個人叫16個餸,飯店覺得我們人多要加大三倍,變了45個例牌,一隻雞,另新年加兩成服務費,對澳門的食真反感。」李漢源貼出單據以及食肆卡片,網民亦留言話:「太誇張」、「離晒大譜!新年當破財擋災…」、「㩒住搶!太過份」。藝人張美妮留言話:「太過份」陳芷菁都有留言話:「請問係邊間,大家提防黑店。」而《蘋果》都有問過李漢源,佢就回覆話:「唔好意思,我唔想回答。」

李漢源貼咗張收據,每樣餸嘅價錢都驚為天人。(facebook圖片) 李漢源係TVB體育科節目監製及製作主任。(資料圖片) 張美妮亦有喺facebook上留言鬧爆食肆。(facebook圖片)

來源 source: http://s.nextmedia.com
鍾意就快D Share啦!