掃呢頁CODE去手機

2017年2月1日 星期三

尾場騷三代同台賣溫情 子華撐中基場合唱狂走音 __,子華,鄭中基,中基,黃子華,

尾場騷三代同台賣溫情 子華撐中基場合唱狂走音鄭中基一連四場「PLAYITAGAIN世界巡迴」演唱會,前晚圓滿結束。闊別紅館十年的鄭中基今次碌盡人情卡,繼大年初二請來分手十八年的舊愛楊千嬅上台合唱,尾場嘉賓亦好有睇頭,除有索爆天后陳慧琳,男神黃子華亦於安哥時現身,尖叫聲震爆紅館。子華上台後即時開talk,之後跟鄭中基合唱《風的季節》,可惜全首歌錯key,走音走到尾。最溫情是鄭家三代同台,鄭中基更在台 ...


尾場騷三代同台賣溫情 子華撐中基場合唱狂走音

鄭中基一連四場「PLAY IT AGAIN世界巡迴」演唱會,前晚圓滿結束。闊別紅館十年的鄭中基今次碌盡人情卡,繼大年初二請來分手十八年的舊愛楊千嬅上台合唱,尾場嘉賓亦好有睇頭,除有索爆天后陳慧琳,男神黃子華亦於安哥時現身,尖叫聲震爆紅館。子華上台後即時開talk,之後跟鄭中基合唱《風的季節》,可惜全首歌錯key,走音走到尾。最溫情是鄭家三代同台,鄭中基更在台上啜爆愛妻余思敏。



【大放笑彈】

■男神黃子華前晚踩入紅館,為鄭中基個唱任嘉賓,即場上演棟篤笑。



【深情咀嘴】

■鄭中基和老婆余思敏在台上深情擁吻。



【仔女上台】

■鄭中基囡囡晚晚都有到紅館,前晚與爺爺及弟弟一齊上台。

鄭中基闊別紅館十年,今年成功爭取到紅館農曆年檔期,由年三十晚唱到年初三,場場爆滿。嘉賓陣容亦好鼎盛,除杜汶澤、薛凱琪、LMF、吳君如、林敏驄、梁詠琪及舊愛楊千嬅,前晚尾場嘉賓亦具睇頭,有天后陳慧琳及男神黃子華。

男神子華駕到,除了上演棟篤笑,還跟鄭中基合唱一曲《風的季節》,唱歌前他自爆試過在張國榮面前唱歌,唱完被電影監製問他可否有一句不走音,全場觀眾即拍掌大笑。子華又叫鄭中基要忍讓他,因他多數會走音,鄭中基雖安慰他指「冇咁嘅事」,但子華開口即錯key,結果走音走到尾。



■黃子華(左)與鄭中基合唱《風的季節》,結果全首唱錯key。



■鄭中基瞓身收譚詠麟的利是。



■譚詠麟和胡楓前晚穿上紅衣現身撐場。

台上咀老婆子華在台上大放笑彈,笑鄭中基食過牛歡喜還能唱情歌,又說:「我一向對唱歌嘅人有個好大好奇心,點解成日唱歌就走埋去握手『掗』時間?我自己從來未試過,好想去試吓。我想做一個實驗,我𠵱家同你握,你嗰邊啲人係咪覺得好討厭?握到極咪握廿個,呢個仲唔握嘅㖭,花晒時間喺呢一邊,你後面嗰啲覺得討唔討厭呀呢個行為?但係新年要做㗎,有利是㗎嘛,但點解Kelly有,我就冇?」

要數前晚最溫馨場面,是鄭中基三代同台,鄭中基囡囡Emma及囝囝Evan都有上台,Emma唱賀年歌,鄭東漢就抱孫仔Evan錫鄭中基一啖。鄭中基老婆余思敏於安哥前上台,兩公婆在台上情深一吻,余思敏罕有開腔:「大家好!我好緊張呀!我好耐冇揸住支咪喺大家面前講嘢,好多謝大家咁支持佢。」她指老公鍾意唱歌,要面對好大壓力:「我可以做到嘅嘢好少,只能夠喺佢後面畀佢最強大嘅後盾同支持,等佢可以冇任何後顧之憂,做佢鍾意同需做嘅嘢。」鄭中基聽罷即哽咽說:「導演你咁樣想搞喊我,係冇好結果㗎!」



■陳浩民與老婆拍拖到紅館睇騷。

鄭中基完騷後於慶功宴受訪,問他打算如何「還債」?他說:「冇呀,預咗㗎喇,總之同佢哋講有乜需要我一定幫手。」記者笑指子華唱歌走音,鄭中基說:「冇事喎!可能喺我ear mon聽佢把聲好細聲。」問為何找千嬅,卻不找前妻蔡卓妍(阿Sa)任嘉賓?他謂:「搵千嬅係因為佢翻唱咗《閉目入神》。」是否與阿Sa少聯絡?他承認很少,但指找千嬅做嘉賓有問過太太。

採訪:黃曉妍

攝影:陳慧安


鍾意就快D Share啦!