掃呢頁CODE去手機

2017年2月22日 星期三

【睇《危情》都唔夠】鍾意睇咸片 陳雅倫「未婚夫」係空心老倌? __,陳雅倫,

相關連結:未婚夫收埋兩歲私生子陳雅倫出嫁撻Qhttp://bit.ly/2lj7jof【隨時嫁唔成】陳雅倫發「死全家」毒誓未婚夫:未到最後一刻都唔知http://bit.ly/2lCE3cZ陳雅倫生日吵大鑊未婚夫獨自去夜蒲http://bit.ly/2l431i1陳雅倫當年真係好索,93年所拍的三級片《危情》真係唔講得少,露兩點同王敏德肉搏,一身好黑嘅健康膚色,當年真係迷死唔少男人,連陳雅倫都有講 ...


相關連結 :

未婚夫收埋兩歲私生子 陳雅倫出嫁撻Q

http://bit.ly/2lj7jof

【隨時嫁唔成】陳雅倫發「死全家」毒誓 未婚夫:未到最後一刻都唔知

http://bit.ly/2lCE3cZ

陳雅倫生日吵大鑊 未婚夫獨自去夜蒲

http://bit.ly/2l431i1

陳雅倫當年真係好索,93年所拍的三級片《危情》真係唔講得少,露兩點同王敏德肉搏,一身好黑嘅健康膚色,當年真係迷死唔少男人,連陳雅倫都有講過,男友Martin迷戀了她很久,看來他都係因為睇過這套三級片,被陳雅倫迷到。

不過,只看陳雅倫似乎唔足夠,Martin原來好鍾意睇日本片,仲要是愛情動作片,他甚至在facebook follow了一個「全新日本A片免費睇」專頁,有海量般多咸片任睇。

講完他的嗜好,不如都了解martin的工作,據陳雅倫所講過,Martin開了一間哥爾夫球用品公司,本刊亦調查到Martin名下有三間公司, 其中錦順運輸公司,就是持有他04年以二百五十多萬買入何文田物業,目前層樓市值約千二萬,不過Martin只係佔四分一業權。

至於做哥爾夫球用品「川俊國際有限公司」,Martin就佔三成股份,但好奇怪本刊根據註冊地址同埋facebook上顯示的地址,都找不到上述公司,其中地鋪更變了做一間車房。

之後記者再根據facebook上嘅電話,向他們查詢,該職員答到口窒窒「(martin唔該)佢唔喺度,你邊位搵佢呢?(喺facebook專頁見到個地址,去到冇你哋嗰間鋪?)你係邊間公司搵佢?(壹週刊)哦……ER……我都搵佢唔到喎!我都唔知點答你好!er……我哋好少用,其實嗰度貨倉嚟(但係我喺車房嚟!)er……係嗰度上高係貨倉。」

現在整件事更加撲朔迷離,到底陳雅倫個「未婚夫」是否空心老倌。


來源 source: http://s.nextmedia.com
鍾意就快D Share啦!