掃呢頁CODE去手機

2017年2月17日 星期五

【中環人語】大劉千五萬 包養和大國手 __,大劉,劉鑾雄,

包一位名醫到底要花多少錢?中環醫生界傳聞頂級富豪有次心臟有事,幸得富豪御醫廿四小時standby,名醫獲呢位富豪送上一張blankcheque,銀碼幾多任寫,其富貴友人問:「醫生貴還是明星貴呢?」御醫話:「係咁意,一刀斬落去真係想退休咩?」聽後搞到班有錢佬都好迷惘,冇個benchmark,日後搵名醫救命點計數呢?不過大劉為名醫mark咗第一口價!換腎後的大劉不時要往養和覆診,大劉繼老來包廚(從福臨 ...


包一位名醫到底要花多少錢?中環醫生界傳聞頂級富豪有次心臟有事 ,幸得富豪御醫廿四小時standby,名醫獲呢位富豪送上一張 blank cheque,銀碼幾多任寫,其富貴友人問:「醫生貴還是明星貴 呢?」御醫話:「係咁意,一刀斬落去真係想退休咩?」

聽後搞到班有錢佬都好迷惘,冇個bench mark,日後搵名醫救命點計數呢?不過大劉為名醫mark咗第 一口價!換腎後的大劉不時要往養和覆診,大劉繼老來包廚(從福臨 門包起廚師作家廚)後,連醫生都要包,聽聞大劉以每位千五萬一年 ,包起兩位駐院醫生,隨時on call候命招呼佢。醫生界估計大劉應該聘請了泌尿科或腎科醫生 ,養和主理呢兩科的大國手呼之欲出,不外乎教授級的Dr. Wong及換腎專家Dr. Lai,千五萬包一年,班上咗年紀有錢佬非常關心,起碼心中有數 。


來源 source: http://s.nextmedia.com
鍾意就快D Share啦!