掃呢頁CODE去手機

2017年2月3日 星期五

地產:【fb 直播】湯文亮預測雞年樓市走勢! __,湯文亮,

紀惠集團行政總裁湯文亮踏入雞年,反映二手樓價走勢嘅CCL按周回軟!雞年樓價只升不跌的神話,會否破滅?另外,有地產代理調查顯示,近5年香港首置客戶,有近4成是靠父母及其他家人協助首期!不過即使有家人幫手,現在又係咪買樓上車的時機?《東網Money18》搵嚟樓市專家湯文亮同大家拆解!歡迎網民加入發問!記得click入http://bit.ly/2kYFXor睇,千祈咪錯過!────────香港樓市日日 ...




其他影片:>>






紀惠集團行政總裁湯文亮

踏入雞年,反映二手樓價走勢嘅CCL按周回軟!雞年樓價只升不跌的神話,會否破滅?另外,有地產代理調查顯示,近5年香港首置客戶,有近4成是靠父母及其他家人協助首期!不過即使有家人幫手,現在又係咪買樓上車的時機?《東網Money 18》搵嚟樓市專家湯文亮同大家拆解!歡迎網民加入發問!

記得click入http://bit.ly/2kYFXor 睇,千祈咪錯過!


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!