掃呢頁CODE去手機

2017年3月21日 星期二

【減完都有31C】21吋蛇腰重現 陳自瑤修身鎮住王浩信 __,王浩信,陳自瑤,

有胸有長腿,陳自瑤一點都不似生過。最近她積極keepfit,31C上圍冇縮水,但條腰就幼了兩吋,夠晒料鎮住王浩信呀!近期她正趕拍新劇《天命》,但這天不 ...


有胸有長腿,陳自瑤一點都不似生過。最近她積極keep fit,31C上圍冇縮水,但條腰就幼了兩吋,夠晒料鎮住王浩信呀!

近期她正趕拍新劇《天命》,但這天不用開工,就去了尖沙咀一間自然療法中心keep fit。她在內逗留了一個鐘,同店員有傾有講,之後更同兩個職員去嘆茶。

原來她近期靠自然療法減肥,條腰由23吋減到21吋,更在ig話好瞓了。生完囡囡靖喬之後,其實陳自瑤試過做瑜伽同打泰拳keep fit,但肚皮始終未能回復舊觀。湊女加上拍劇,間中更會失眠,搞到她平日有點水腫。

但現在愈來愈弗,令王浩信好有面。其實為了維繫同老公的感情,陳自瑤押後追b,有時間寧願同老公去旅行二人世界。老婆又索又體貼,王浩信好福氣呀!


來源 source: http://s.nextmedia.com
鍾意就快D Share啦!