掃呢頁CODE去手機

2017年3月7日 星期二

360度激咀!楊明硬接高Ling飛撲嗌頭暈 __,楊明,高海寧,高Ling,

楊明咀高Ling!咁女友莊思明點算好?無綫「咪神」高海寧(高Ling)與楊明在大欖為無綫劇集《抱佣情人》拍外景,劇情講述高Ling刑滿放監,高Ling ...


楊明咀高Ling!咁女友莊思明點算好?

無綫「咪神」高海寧(高Ling)與楊明在大欖為無綫劇集《抱佣情人》拍外景,劇情講述高Ling刑滿放監,高Ling與楊明夫妻重聚時即刻飛撲擒着對方,「熊抱」到楊明實一實!其後,兩人來個360環迴激吻,咀到天旋地轉,難怪楊明事後大喊頭暈。

楊明接高Ling要護腰

拍攝時,楊明要多次抱實飛撲過來的高Ling,雖然準備穩固馬步、曲身迎接對方,但抱了五、六次後明顯有點吃不消,幾乎抱不起她!問到是否因高Ling太重而感吃力?楊明說:「工作人員講笑嚇高Ling,叫我接嗰陣睇住條腰,其實佢唔係好重!佢已經成日絶食已經好瘦,實情係因為轉咗幾個圈,又要望住鏡頭,所以我都暈暈哋。」成功瘦身比選美時還輕磅的高Ling自我平反,她笑說:「我直情輕磅啲工作人員叫佢戴腰封,係咪真係咁危險呀?搞到我都唔敢全力跳上去,哈哈!」

楊明咀高Ling:碎料啦

提到與楊明連咀多次,還咀到要用紙巾抹嘴,高Ling笑說:「唔係抹口水,因為楊明啲化妝黐咗落我塊面度,之前拍《單戀雙城》咀戲時發現到呢個問題,所以會注意,唔想上鏡塊面烏卒卒。」問到拍激咀戲可會感尷尬?她說:「初時都幾尷尬,我好少拍咀戲,但呢套劇好多,拍拍吓已經習慣咗,同埋投入咗角色就唔會尷尬。」楊明則說:「拍耐咗OK,碎料」




來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!