掃呢頁CODE去手機

2017年3月24日 星期五

郭富城被爆下月娶方媛 經理人唔否認! __,方媛,郭富城,

睇嚟可以講定恭喜咯?「舞台王者」郭富城(城城)近年與內地女模方媛愈愛愈高調,城城近日接受訪問時更表示想成家立室。今早有網友踢爆城城下月與方媛在香港拉埋 ...


睇嚟可以講定恭喜咯?

「舞台王者」郭富城(城城)近年與內地女模方媛愈愛愈高調,城城近日接受訪問時更表示想成家立室。今早有網友踢爆城城下月與方媛在香港拉埋天窗,而身為城城經理人的小美就透過電話回覆東網,她說:「首先多謝大家對城城嘅關心,其實城城喺年頭已經有表示過會規劃一下自己的人生大事。不過,當下佢仍然在內地趕拍緊《孫悟空》,我需要等佢完成咗一切拍攝,才可以仔細了解。不過,這個規劃會在今年內發生的機會亦有的,而且亦都係時候了,不過我當下手頭上並没有資訊,但是希望大家畀多啲祝福城城啦。」


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!