掃呢頁CODE去手機

2017年3月22日 星期三

索爆大肚婆!謝安琪吳若希孖住飯聚 __,吳若希,謝安琪,

謝安琪同吳若希好索呀!歌手許廷鏗(Alfred)跟兩個大肚婆謝安琪(Kay)、吳若希(Jinny)都好老友,今晚Alfred就喺Instagram上載 ...


謝安琪同吳若希好索呀!

歌手許廷鏗(Alfred)跟兩個大肚婆謝安琪(Kay)、吳若希(Jinny)都好老友,今晚Alfred就喺Instagram上載咗張相,話同3個大肚婆飯局呀!而另一個就係阿kay化妝師。

肚大如籮嘅Kay預產期喺今個月底,打算順產的阿Kay真係隨時生得!睇番張相,梳起辮仔嘅阿Kay下巴仲係尖尖,成個少女咁款,佢仲着最愛嘅厚底船鞋,認真貪靚!比阿kay個肚細少少、仲有個幾月先生得嘅Jinny素顏上陣,佢就好乖咁着平底鞋,但着住連身短裙嘅佢就露出「肉腿」!畀3個大肚婆包圍住嘅Alfred形容呢個飯局夠經典,仲話相信下次大家再聚,三位靚媽嘅bb都出咗世喇!


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!