掃呢頁CODE去手機

2017年3月20日 星期一

【警鐘胸收唔埋】辣媽出動 Jessica.C湊女俾仔 __,Jessica,Jessica C,警鐘胸,

【警鐘胸收唔埋】辣媽出動Jessica.C湊女俾仔𥄫警鐘胸Jessica.C囡囡Tessa這個星期就1歲,但辣媽仍然沒有走樣。Mode ...


  • 【警鐘胸收唔埋】辣媽出動 Jessica.C湊女俾仔𥄫
  • 警鐘胸Jessica.C囡囡Tessa這個星期就1歲,但辣媽仍然沒有走樣。Model出身,身材好不出奇,但勤於湊女的Jessica一點師奶味都沒有,反而好少女。辣媽見這幾天開始回暖,穿了花花短裙晒長腿,一過馬路,附近的男士們就忍不住望。

    已經一歲的Tessa都有返咁上下重,不過Jessica沒有一點疲態,仲好似身輕如燕咁,雖然有工人姐姐在旁,不過她仍堅持要自己抱,仲肉緊攬實Tessa,自己生當然着緊啲。

    趁還可以抱要盡快抱,囡囡大得那麼快,識行識走時就不讓人抱了。

    旁述:Audrey@USTAR

    鍾意就快D Share啦!