掃呢頁CODE去手機

2017年4月14日 星期五

沈月:名人:周身潮物 沈月麗江吸仙氣迷死人 __,沈月,

沈月真係好似媽媽邱淑貞。昔日性感女神邱淑貞,婚後誕下三女,生活相當幸福。大女沈月不經不覺已經十五歲大,長得亭亭玉立之餘,仲遺傳埋媽咪嘅優良血統,長出美 ...


沈月真係好似媽媽邱淑貞。

昔日性感女神邱淑貞,婚後誕下三女,生活相當幸福。大女沈月不經不覺已經十五歲大,長得亭亭玉立之餘,仲遺傳埋媽咪嘅優良血統,長出美人胚子相當省鏡。近年,佢都開始活躍社交網,不時將啲生活照上載吸引到大批粉繼追隨。

今日佢又上載新相,原來佢去咗麗江遊行,仲影咗唔少風景相,充滿着詩情畫意和文化氣色,當然其中一張佢她戴住太陽眼鏡、正在策騎嘅相片,由頭到腳都係潮物,加上佢輕輕帶住甜美嘅笑容回頭一笑,已經迷倒眾生。大批網民讚她與母親一樣咁靚,絕對係靚人配靚景呀。


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!