掃呢頁CODE去手機

2017年4月14日 星期五

《心理追兇》劇透:黃嘉樂床戰王君馨 __,君馨,心理追兇,王君馨,

黃嘉樂爆同王君馨拍床戲時自己主動加咀戲!藝人黃嘉樂於無綫熱播劇《心理追兇MindHunter》飾演王君馨的醫生老公方家朗,今次他於劇中可謂艷福不淺,只 ...


黃嘉樂爆同王君馨拍床戲時自己主動加咀戲!

藝人黃嘉樂於無綫熱播劇《心理追兇Mind Hunter》飾演王君馨的醫生老公方家朗,今次他於劇中可謂艷福不淺,只因他除了與太太君馨出演床戲之外,更被「小三」陳芷尤勾引而上演「車震」戲份!

劇情講到飾演網台DJ的海澄(王君馨飾)因為阿文(何遠東飾)尋母一事後事業起飛,惟老公方家朗向她表示想生小朋友的意願,雖然海澄擔心影響事業,但依然就範,但家朗卻臨時被召回醫院工作。其後家朗發現海澄偷服避孕藥,於是嬲爆賣醉,更於酒吧遇到護士同事子蔚(陳芷尤飾)埋身勾引,於是家朗最終抵受不了誘惑。

拍床戲零尷尬

黃嘉樂事後接受東網訪問,自爆與「準人妻」王君馨拍攝床戲時自己主動加咀戲!他說:「我同君馨曾經合作過,拍攝時佢仲未話結婚。(尷尬?)冇,我拍過唔少呢類型戲份。其實今次我要求再親熱多少少,因為鏡頭hold好耐,兩夫妻淨係錫頸會好奇怪,所以我問清楚君馨如果錫到咀有冇問題,佢了解後覺得劇情合理,我再同導演講。(你主動加咀戲?)因為老公冇理由淨係錫頸咁怪,劇本上寫有少少摸嘅動作,但電視尺度唔去得太多。(摸邊度?)大髀,我問清楚去到邊個位置,係男演員該做嘅。」

唔怕被封賤男

講到他與準人妻君馨上演床戲後,又與身材逼爆的芷尤拍車震戲,嘉樂笑言車廂好窄,雙手一直規矩行事:「架車好熱、好迫,我好佩服現實中愛刺激嘅人士。(驚唔驚車廂太窄而誤觸對手芷尤?)我兩隻手好規矩,男演員要避忌!」問他會否擔心劇集播出後,自己被觀眾封為賤男?嘉樂就大賣關子:「唔太驚,因為稍後劇情會交代,覺得我係賤男都冇計,最緊要睇晒全部劇情,我分分鐘係最值得同情嗰個!」

至於王君馨於稍後劇情更因走紅而惹來狂迷的滋擾,例如收到恐怖包裹及被威脅性命,一直以「受害者」形象示人的她更會因而漸漸被揭出鮮為人知的另一面。隨住劇情進入白熱化階段,觀眾定必坐定定收睇劇集,齊齊追兇!


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!