掃呢頁CODE去手機

2017年4月26日 星期三

張達倫自爆老婆大肚 群星拍片賀有喜 __,張達倫,

嚴謹老婆佗B喇喂!憑無綫處境劇《愛.回家》中「嚴謹」一角成功入屋嘅張達倫,去年六月與太太陳鳳玲舉行婚禮,當時已經開口1話想盡快造個人仔,不過最後都係畀 ...


嚴謹老婆佗B喇喂!

憑無綫處境劇《愛.回家》中「嚴謹」一角成功入屋嘅張達倫,去年六月與太太陳鳳玲舉行婚禮,當時已經開口1話想盡快造個人仔,不過最後都係畀老友兄弟黎諾懿爬頭做咗老竇先,不過,今日張達倫都狼好消息宣布啵,就係佢都成功追B喇!!

今日佢就喺社交網上載咗條短片,片中一開頭就係張達倫圈中多位好友係咁恭喜佢,當中有楊明、莊思明、黎諾懿、徐榮、高海寧等,之後張達倫就Cut咗去超聲波畫面,再肉緊宣布佢終於做老竇喇:「係呀!我就嚟做爸爸喇!多謝大家嘅支持,唔使再擔心我喇!雖然大家到今時今日都仲催緊我生BB咁,依家9使催性別呢樣嘢就賣住關子先」之後佢抵死地話唔知到時係佢嘅BB同「小春雞」(黎諾懿囝囝)爭「包包」(徐榮),定係佢BB同包包爭小春雞,仲問埋黎諾懿同徐榮意見,呢個準爸爸真係大唔透!


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!