掃呢頁CODE去手機

2017年4月30日 星期日

名人:李嘉欣投訴老公冷漠被詐型 __,嘉欣,李嘉欣,鍾嘉欣,

李嘉欣早前滑雪整傷腰骨,好彩老公救佢一命。藝人李嘉欣出席馬場活動,早前她因滑雪弄傷腰骨?她透露已接近康復:「淨番20%就好番晒,我都開始做番運動,一星 ...


李嘉欣早前滑雪整傷腰骨,好彩老公救佢一命。

藝人李嘉欣出席馬場活動,早前她因滑雪弄傷腰骨?她透露已接近康復:「淨番20%就好番晒,我都開始做番運動,一星期做三次物理治療,醫師話我比同期嘅人康復得快,好感恩! (上次你投訴老公冷漠?)佢否認,佢話同一個故事由我講出嚟係兩個版本,話救咗你一命又唔提?因為佢喺好遠衝過嚟,但我唔滿意係佢話冇事叫我繼續前行,不過佢呢種精神用嚟鼓勵小朋友都啱!(復活節有冇出埠?)我哋去咗日本郊區享受大自然,不過我又有食物敏感,搞到皮膚敏感,可能係食物或者床單關係。(你今年不宜出門?有冇攝太歲?)我冇攝太歲,暑假或者留喺屋企靜養。(會唔會老公同個仔自己去?)佢話就算去邊我都一定要參與,不過我覺得心理質素都好重要,唔好形住就冇嘢!(依家少接工作? )會揀得好謹慎,唔會接大project。(婚後唔工作? )我事業心唔係咁重,做完嘢返屋企最開心。(有冇人搵你拍戲? )有人搵做真人騷,但我唔會。(金錢打動唔到你? )打動唔到好耐,我想有多啲時間做自己野,而且試過有人問老公可唔可以借我幾日客串拍戲,佢話唔可以,一口拒絕。(你啲影迷咪好失望? )唔知呢,我冇乜影迷。(但你社交平台好多?)個個社交平台都多,總之我想做自己舒服嘅嘢,依家又唔需要保持見報率。」

嘉欣又指對生小朋友一切隨緣,並謂兒子十分抗拒有細佬妹,因為現在家中是山寨王,不想焦點被分薄。


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!