掃呢頁CODE去手機

2017年4月7日 星期五

關之琳:Friend埋佢女友!關之琳同馬清偉零尷尬 __,馬清偉,關之琳,

「大美人」關之琳(之之)現身MOISELLE2017春夏系列時裝秀,同場發布跟她合作的「RosamundMOISELLE2017春夏系列」,之之舊愛馬 ...


「大美人」關之琳(之之)現身MOISELLE 2017春夏系列時裝秀,同場發布跟她合作的「Rosamund MOISELLE 2017 春夏系列」,之之舊愛馬清偉與現任女友Winnie也有撐場,她說:「佢上一季都有來,我哋係好朋友,同佢女朋友都係好朋友。(係咪同舊愛都可以做番朋友?)盡量啦,(咁前夫呢?)遲啲先算,(佢有冇想搵番你?)遲啲再講!」她又謂前夫有朋友做代表前來捧場。

穿上全新服飾的之之,笑言自己牌子要幫手賣廣告,問她會否走秀?她即耍手說:「我陣間要行個圈都好驚,自己牌子會緊張啲,(上次你有打鼓驚喜?)今次冇呀,上次本身都想現場打,但後來都冇,但我已經緊張到癲咗,做藝人做慣人哋嘅嘢,自己牌子就有壓力。」

未揀啱劇本

談到早前她透露在看劇本,問現時有沒有着落?她笑說:「唔啱呀,唔係人哋問題,係過唔到自己個關,始終休息咗咁耐去做呢樣嘢,除非真係有啲令我毛管戙嘅劇本,(你啲影迷咪好失望? )我驚我拍得唔好佢哋仲失望,(你好朋友金燕玲都成日挑戰角色?)我都好替佢開心,佢拍好多戲都有提名同攞獎,咁佢本身做得好,有時我都會諗,佢個角色我做得唔得呢?我自己睇一部戲,最少睇三次。(如果有你啲好朋友一齊演會唔會可以打動到你?)睇吓啦,話唔埋,好多嘢係突然間遇到,總之做自己開心嘅嘢!」


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!