掃呢頁CODE去手機

2017年5月2日 星期二

【獨家】36歲陳美詩婚紗look曝光 44歲孫耀威全程指手劃腳 __,孫耀威,陳美詩,

孫耀威(老孫)同陳美詩(Macy)呢一對唔覺唔覺就拍拖8年,老孫08年幫大台拍節目認識Macy,繼而拍拖。Macy喺13年同大台約滿之後就專心做老孫背 ...


孫耀威(老孫)同陳美詩(Macy)呢一對唔覺唔覺就拍拖8年,老孫08年幫大台拍節目認識Macy,繼而拍拖。Macy喺13年同大台約滿之後就專心做老孫背後的女人,而且keep住咁sweet。Macy之前同老孫仲被影過喺墨爾本大洋路影婚紗相o添!(新聞連結:http://bit.ly/2qvf2zr)噚日朝早11點左右,孫耀威座駕抵北角美輪大廈附近,三個助手拎咗啲衫同禮服上去先,孫耀威則抱住愛犬落車,女友陳美詩(Macy)就自己行,二人同助手傾咗幾句,就上去二樓一間Studio影婚紗相,孫耀威都有同攝影師傾吓要點影,見佢睇相機螢幕,似乎幾緊張。大概過咗半個鐘,孫耀威着上禮服,喺窗邊指手劃腳、四圍望,身穿婚紗嘅Macy,整理胸前嘅位置,到正式影嗰陣,就拉上窗簾,相當保密,只係間唔中見有人拎住個電話影街景。約下晝5點半影完,一班人浩浩蕩蕩咁落樓,助手拎住個喼同啲衫落嚟先,孫耀威同Macy隨後落嚟,二人尤如「老夫老妻」,未有親密舉動。孫耀威帶頭行先,去附近一間電氣舖睇嘢,Macy未有理會,掂行掂過,全程冇一齊行,之後二人就上車離開,駛到銅鑼灣一個油站,未知係唔係條車呔唔夠氣要泵氣,孫耀威同司機落車睇,座駕直駛去陽明山莊停車場。

(採訪、攝影:梁繼光、朱志聰) 噚日朝早11點左右,孫耀威去到北角一間Studio影婚紗相,佢先係抱住愛犬落車。 陳美詩同助手自己行。
孫耀威喺studio好緊張 仲指手劃腳
好細心 陳美詩換上婚紗
到大約下晝5點半影完走人。

來源 source: http://s.nextmedia.com
鍾意就快D Share啦!