掃呢頁CODE去手機

2017年5月23日 星期二

任達華英擁多物業 琦琦:唔知將來會點 __,琦琦,任達華,

任達華和琦琦希望傷者皆能平安!美國流行樂壇小天后ArianaGrande周一晚在英國曼徹斯特開騷發生的爆炸慘劇導致多人死傷,事件震驚全世界。於英國擁有 ...


任達華和琦琦希望傷者皆能平安!

美國流行樂壇小天后Ariana Grande周一晚在英國曼徹斯特開騷發生的爆炸慘劇導致多人死傷,事件震驚全世界。於英國擁有多個物業和開餐廳的任達華對此感受最深,他接受東網訪問說:「睇到單新聞好唔舒服,總之大家要做好安全意識,希望上天保佑所有人!」他又表示英國是自己最愛的地方:「我好鍾意呢個地方,而曼市亦係好多華人聚居地方,希望大家平安!」

他的太太琦琦接受東網訪問時更表示女兒任晴佳(Ella)原來已買了飛睇9月Ariana Grande,如今其香港演唱會大有可能取消,琦琦對此說:「今日睇咗報道,個心真係好唔舒服,都唔知將來會點,華哥英國多物業同有開餐廳,都好擔心歐洲安全問題,唔知點解會咁!」

琦琦表示任達華物業和生意在倫敦,跟曼市有一段距離,但已令她們一家十分擔心:「真係希望今次傷亡可以減到最低,上個禮拜先喺英國,唔好話歐洲,全世界都要小心,大家要珍惜香港,香港係福地!」

琦琦又表示一直有叫家人小心旅程安全:「我有叫屋企人要留意周圍環境,有少少懷疑就唔好上機或小火車,安全為上。」


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!