掃呢頁CODE去手機

2017年5月26日 星期五

【獨家】事業線+長腿!朱智賢等做業主 __,朱智賢,

豬籠入水嘅朱智賢,要買樓?3年內搞掂啦!無綫新咪神朱智賢(Ashley)日前為中原電器拍攝新一輯廣告,分別以boxing、行山及潛水三個造型示人,其中 ...


豬籠入水嘅朱智賢,要買樓?3年內搞掂無綫新咪神朱智賢(Ashley)日前為中原電器拍攝新一輯廣告,分別以boxing、行山及潛水三個造型示人,其中 ...


豬籠入水嘅朱智賢,要買樓?3年內搞掂

無綫新咪神朱智賢(Ashley)日前為中原電器拍攝新一輯廣告,分別以boxing、行山及潛水三個造型示人,其中一套是bra top配短褲,大騷事業線、纖腰及長腿。首次拍硬照廣告的Ashley事前特地為廣告keep fit:「拍攝前兩個星期即刻跑步同冇食甜嘢,食得清淡啲,戒得好辛苦,因為我好鍾意食嘢,所以呢兩個星期有啲唔開心,但都覺得值嘅。」問到可接受到這種性感程度?她表示:「好OK,係健康性感,覺得呢個路線都幾適合我。(性感底線去到邊?)最盡係三點式,應該唔會再過。」

買5百萬樓放租

講到今次廣告酬勞,Ashley笑言很滿意:「好好,接近6位數,多謝客戶揀咗我。(依家多工作豬籠入水?)比起之前係好咗好多,我個人好易滿足,依家咁已經好開心,當然愈多愈好。」她亦坦言想儲多些錢買樓,因這是從小到大的目標,希望先買樓用作放租:「冇話特定要買幾大,因為想買嚟放租,所以主要睇吓抵唔抵買、容唔容易租出去,會儲到好夠先敢買,唔想自己供得咁辛苦,所以放租就可以幫輕吓。(想幾時買到?)希望三年內買到,我要求唔係好高,唔一定要新樓,只要四正就OK,但依家儲得唔多,因為事業啱啱起步。(想買幾多錢嘅樓?)大約5百萬,上咗車先,但買樓真係好難,樓價好高。(唔買嚟同家人住?)租出去供樓冇咁辛苦,如果我真係搵到好多錢,當然都想買樓答謝佢哋。」她亦謂由小到大媽媽教落要慳錢,故平時都會搭公共交通工具及少購物。

同謝東閔啱傾

感情方面,講到與謝東閔屢傳拍拖,問兩人可是發展中?Ashley甜笑謂:「唔係,我哋係好好朋友,咁啱大家鍾意狗,多咗話題傾吓動物。(有發展機會?)世界上好多嘢都有可能,我唔會所有嘢都話冇可能,今日唔知聽日事,但暫時都係工作為主。(佢追你你接唔接受?)佢追我先算啦。(佢追你就受?)唔係㗎,要考慮㗎,阿爸阿媽成日叫我唔好咁心急,叫我慢慢揀。(你依家30歲係時候結婚?)冇諗,暫時都係做嘢,我阿哥生咗BB,佢哋有孫抱,所以我冇乜壓力。」


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!