掃呢頁CODE去手機

2017年6月17日 星期六

【長居廣州】52歲「鬼王」娶主播 雷宇揚推Job陪囝囝 :責任係成世! __,雷宇揚,

現年52歲,專注電影工作嘅雷宇揚,喺2012年同大陸女主播馬荔結婚,長居於廣州,雷宇揚3年前榮升爹哋,兒子雷庭o依家喺廣州就讀國際學校。兒子出世首兩年 ...


現年52歲,專注電影工作嘅雷宇揚,喺2012年同大陸女主播馬荔結婚,長居於廣州,雷宇揚3年前榮升爹哋,兒子雷庭o依家喺廣州就讀國際學校。兒子出世首兩年,雷宇揚要兼顧工作四圍飛,未有時間陪囝囝,今年一家齊齊整整過父親節。雷宇揚同雷庭講到父親節,雷庭有啲不明所以,雷宇揚話:「佢唔知道父親就係爸爸咁解,我哋一直都冇節日觀念,好少節日出去食飯,如果佢開心我就開心,我覺得日日都係父親節,反而節日一定唔會出去飲茶或者食飯,因為我唔鍾意同人迫,喺屋企食飯仲開心啲,唔使煩唔使逼。」家中有咗小朋友之後,生活改變大,雷宇揚話一做完嘢就飛撲返屋企,絕少應酬,雷宇揚話:「佢出世之後兩年,我陪得佢少,想彌補番,不過唔緊要,當時佢未懂性,o依家開始懂性,知爸爸媽媽好親,佢o依家都3歲半,佢去到8、9歲,有自己嘅同學朋友,到時就唔跟我哋,有自己嘅世界,我好珍惜呢幾年,所以o依家多啲返屋企,少啲應酬,有啲工作太遠太辛苦,或者去好多日就唔接,o依家好少見朋友,就算見嘅朋友都係有小朋友嘅,朋友年幾先聚一次,唔會好似以前單身咁,冇嘢做出去飲酒,o依家出去飲酒係零。」對於會否生多個再做爸爸,雷宇揚話持開放態度,佢話:「我抱開放態度,我老婆就話夠,照顧一個都好花時間,如果兩個係好辛苦,同佢去一日迪士尼,我散足3日,同佢玩一陣波波池我底褲都濕埋,我太太重新投入工作都好忙,佢o依家好鍾意份工,又唔想放棄,不過我睇我太太性格都暫時唔會追多個。囝囝話唔要細佬妹,o依家佢3歲呢個階段係好自私,你搶佢嘢佢會同你死過。我屋企有兩隻狗一隻貓,抱佢哋多啲佢(阿仔)都話『爸爸抱我』,成日要教佢分享。」成為父親3年多,雷宇揚指兒子對佢嘅影響不少,佢話:「我以前覺得自己係最重要,o依家係個仔,我張開眼就諗起佢,做任何決定,今晚食咩餸都會諗起佢先,呢個係最大改變,相信所有父母都係咁,呢個係爸爸嘅責任,成世揈唔甩。以前喺國內坐車唔扣安全帶,o依家會扣,我有咩事佢點算,發覺好多人都會有呢個改變,以前去到好遠工作,例如去到烏魯木齊再坐兩個鐘頭車都會去,但o依家除非價錢好正,否則o都會推。」想隨時獲得更多親子資訊,快啲like Easy PaMa Facebook

https://goo.gl/1qWM8g

攝影:沈健程 雷宇揚前兩年忙於工作,今年開始留咗好多時間陪3歲半囝囝。 太太馬荔停工之前兩年全職湊仔。
雷宇揚細細個嘅相。(雷宇揚提供圖片) 呢個係囝囝,同爸爸似到十足。(雷宇揚提供圖片) 囝囝出世後一刻,一家三口合照。(雷宇揚提供圖片)

來源 source: http://s.nextmedia.com
鍾意就快D Share啦!