掃呢頁CODE去手機

2017年6月24日 星期六

預產期8月 孫慧雪成日發惡夢入產房 __,孫慧雪,

孫慧雪話佢預產期大約喺8月幾。今年二月宣布佗B的孫慧雪(雪雪)今日出席童裝店開幕活動,她表示個半月後(即是8月幾)就到預產期,問到有否因此而緊張,她笑 ...


孫慧雪話佢預產期大約喺8月幾。

今年二月宣布佗B的孫慧雪(雪雪)今日出席童裝店開幕活動,她表示個半月後(即是8月幾)就到預產期,問到有否因此而緊張,她笑言:「緊呀!成日發惡夢,夢見自己入咗產房,醫生唔肯幫我打止痛針,仲有無啦啦穿羊水,唔知真定發夢囉,好擔心囉,好多人話好痛。(有冇開始選購BB產品?)有呀,所以今日都專登過嚟睇小朋友衫,因為呢度開張係我師兄同埋我老公個朋友搞,咦啱晒喎,所以過嚟睇吓啲嘢。(有冇話想BB第時着咩類型嘅衫?)型格風,我想囉。因為自己未照顧過BB都擔心第時未必有時間揀衫。」

雪雪亦有留意9歲的「小巨肺」Celine,她坦言想自己小朋友會有一種天賦:「每個父母都想咁。(想唔想小朋友第時入留娛樂圈或唱歌?)咁又冇特別去諗,睇吓佢第時有咩潛質,或者天生有咩叻,咁我就畀心機栽培嗰樣嘢,就冇特別自己有一樣期望擺係佢度。」


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!