掃呢頁CODE去手機

2017年6月18日 星期日

【獨家】蘇永康囝囝三個月大識孝順爹哋 __,蘇永康,

呢個係阿公為人父首個父親節,定必生難忘。49歲歌手蘇永康(阿公)遲來得子,太太今年3月誕下「慈姑椗」蘇展弘(Jazz),現時弄子為樂的他竟忘記今日是父 ...


呢個係阿公為人父首個父親節,定必生難忘。

49歲歌手蘇永康(阿公)遲來得子,太太今年3月誕下「慈姑椗」蘇展弘(Jazz),現時弄子為樂的他竟忘記今日是父親節,阿公接受東網電話訪問時說:「因為家父過世好多年,係老婆話同我慶祝先猛然記起。」因蘇太前日起往歐洲公幹兩星期,一家三口特別提早在家中簡單慶祝,他說:「我同老婆都減緊肥,所以買咗個低卡路里嘅蛋糕仔,插支蠟燭加個氣球就算數。(想囝囝叫聲爸爸做父親節禮物?)叫媽媽先!媽咪辛苦啲!」問到有何父親節願望?阿公坦言全家健康便夠,見兒子已變成「Amazing B」,幾個月大但在扶實下已能腳踏實「髀」,為父者已大滿足:「佢可以『企』得好穩㗎喇!」

談及三個月來邊工作邊湊B的日子,阿公認為開心比辛苦多,近日還發生兩件心甜事!他指一直負責餵Jazz食夜奶,有晚因在台北做騷太攰而唔知醒,最後由太太代勞,第二朝瞓醒時發覺Jazz全晚睡在他身邊:「老婆冇抱番去BB床,嗰晚係第一次三仔乸一齊瞓,雖然瞓着咗但諗番起個心好甜!阿仔平時瞓覺好似打功夫咁郁手郁腳,但嗰晚冇嘈冇郁過,好似知我攰,識孝順老竇咁!太太呢排唔喺屋企,我諗住晚晚都陪仔瞓。」

講Bye即扁嘴爆喊

另一次則是當阿公與太太及兒子玩FaceTime時,原本「傾」得好開心,但當他一講「Bye Bye」時,Jazz立即扁嘴爆喊,阿公話:「佢好似唔捨得我咁!原來佢唔係只錫媽咪。(想立即回家?)如果仲有夜機,立即『掹』(走)」囝囝出世後,阿公坦言「世界變」,曾揚言不會因BB而減退對時裝的熱情,但早前往日本時竟用一整天買童裝:「以前叫我唔好買衫睬你都傻,依家我畀人講中晒,只記得買BB衫。」

細細個揀聽陳百強的歌

阿公又指囝囝深得他遺傳愛聽已故偶像陳百強的歌,他說:「陳百強啲歌全首聽晒,我啲歌就藐藐哋,呢啲係有taste呀。」


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!