掃呢頁CODE去手機

2017年6月20日 星期二

港姐面試:靚女佳麗有邊個? __,港姐,

質素係咪OK先?香港小姐選舉又嚟喇!今日就有過百位佳麗準備去電視城面試!現在已經陸陸逐逐有佳麗出現!當中更有不少女士海外讀書後回流返港及唔少靚女參選, ...


質素係咪OK先?

香港小姐選舉又嚟喇!今日就有過百位佳麗準備去電視城面試!現在已經陸陸逐逐有佳麗出現!當中更有不少女士海外讀書後回流返港及唔少靚女參選,質素甚高!

其中一位「巨胸新聞之花」Elsie Chan今年22歲,喺美國大學修讀傳理系今年剛畢業,依家係freelance模特兒,着上深粉紅連身裙加上豐滿身材嘅佢非常搶鏡!問到係咪有圈中人選港姐介紹?佢話:「唔方便透露。」

另一位大眼尖面佳麗Regina仲有餅印阿媽陪嚟,着上短裙嘅佢大騷美腿!而21歲嘅李茵琪則以低胸裝示人,笑容甜美,透露今年剛畢業。

現場更有混血鬼妹仔,及有一位外籍長髮索女名叫Pewie,身穿吊帶低胸連身裙嘅佢,身材激凸,佢以英語表示自己唔識廣東話,但會盡力表現自己。


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!