掃呢頁CODE去手機

2017年6月14日 星期三

王君馨處女解放心急擒老公 __,君馨,王君馨,

情深一吻<br>王君馨獲老公Daniel錫到燶,當然要恩愛咀嘴。
王君馨處女解放心急擒老公王君馨(Grace)前日於美國與圈外男友Daniel低調舉行婚禮,「處女黨」前成員鍾嘉欣、李亞男做姊妹Rap歌送嫁,與「處女黨 ...


王君馨處女解放心急擒老公

王君馨(Grace)前日於美國與圈外男友Daniel低調舉行婚禮,「處女黨」前成員鍾嘉欣、李亞男做姊妹Rap歌送嫁,與「處女黨」脫鈎的Grace在婚禮上大解放,除猴急地坐老公大髀high到爆外,還在婚禮翌日在社交網站高調宣布正式成為章太,留言冧爆老公:「和你一起,是我人生最大的福分!」實行來一招「人妻放閃」!

現年31歲的王君馨去年入紙排期跟拍拖接近12年的圈外男友Daniel註冊結婚,二人於紐約時間6月11日舉行婚禮,「處女黨」前成員鍾嘉欣、李亞男傍實陪嫁,而衛蘭、裕美等更專程飛到當地參加婚禮,Grace另一好友苟芸慧則有工作在身,未有前往參與。Grace先穿上中式裙褂與李亞男、前來觀禮的衛蘭及裕美合照,大晒姊妹情!其後換上一襲Deep V純白婚紗,挽住爸爸步入教堂,與Daniel齊齊接受來賓的祝福!

變樹熊攬夫

整個婚禮過程既溫馨又感動,不少嘉賓都被感動到喊,一對新人當然感動又開心,行禮後舉行婚宴,席間播放Grace選美及與Daniel拍拖的相片,全場嘉賓歡呼大叫。正式脫離「處女黨」的Grace於婚宴上大解放,全程開心得滿場飛,期間更一度「樹熊式」坐上老公大髀,再用手機反拍兄弟們,High到爆。而好姊妹鍾嘉欣及李亞男齊齊獻聲Rap歌,亦令整個婚禮生色不少。

鍾嘉欣變身大妗姐幫王君馨撐紅傘送嫁。
  • 鍾嘉欣變身大妗姐幫王君馨撐紅傘送嫁。
王君馨有好姊妹攬實送祝福。
  • 王君馨有好姊妹攬實送祝福。

忙完婚禮的Grace回氣後即向大家報喜,她接受訪問時開心分享喜悅:「我喺紐約嘅6月11日同Daniel結咗婚啦,好嘢,哈哈!」更大爆鍾嘉欣做伴娘之餘,原來連大妗姐都撈埋,認真唔話得!Grace說:「非常之開心,朝早一班姊妹幫我着褂,我哋亦有斟茶畀父母,嘉欣除咗係maid of honor(伴娘),仲做咗我嘅大妗姐,因為我冇大妗姐。」

綵排喊定先

Grace感謝一班姊妹十分有心,特別作歌再以Rap形式即場獻唱祝賀,Grace說:「佢哋好sweet,準備咗十分鐘嘅Sharing,同埋加咗Rap歌,Rap咗好Sweet嘅詞畀我同我老公仔。」問到有否感動落淚?Grace笑言:「因為綵排時已經喊咗,所以到正式嘅時候就忍得住冇喊到。」問到何時度蜜月?她說:「我依家會休息一陣先,7月11日(前)會返嚟香港搞香港婚宴。」

未知是否婚宴玩得太盡興,Grace昨日聲音疲憊地接受無綫《東張西望》訪問,自爆老爺奶奶送了廿萬首飾給她,亦談到鍾嘉欣做大妗姐的箇中原因:「因為我斟茶嘅時候先發現原來要有大妗姐幫手,當時好愕然,大家你眼望我眼,好彩嘉欣人急智生,記番之前佢結婚當日斟茶時聽嘅吉利說話講番出嚟,咁我哋就成功斟茶。」Grace又指整個婚禮都很感人,亦未見過丈夫如此感動。

文:影視組


鍾意就快D Share啦!