掃呢頁CODE去手機

2017年6月11日 星期日

名人:薛芷倫自爆被金蘭姐妹羞辱捽面 __,薛芷倫,

薛芷倫話當年離婚加患癌之後,佢咩朋友都冇晒。「Ball后」薛芷倫(Fanny)接受奇妙電視節目的訪問,與主持人兼公關好友鄭紹康大談患病後被昔日好友疏遠 ...


薛芷倫話當年離婚加患癌之後,佢咩朋友都冇晒。

「Ball后」薛芷倫(Fanny)接受奇妙電視節目的訪問,與主持人兼公關好友鄭紹康大談患病後被昔日好友疏遠的經歷。Fanny稱離婚時,身邊三分二好友離她遠去,到患癌病後,連剩下的朋友也沒有,心情十分難受,她說﹕「有報道話我入醫院,講到好誇張,但冇人打嚟問候我。我需要嘅關心係冇,但所有關心都係八卦,想八卦我嘅嘢,係幾難受。」她更大爆一位昔日的金蘭姐妹L女士在派對上對她公然羞辱:「佢係第一個知道我離婚,但佢亦係第一個同我脫離朋友關係嘅人,之後幾年大家冇見,跟住我又有病,有次我啱啱病好,出返嚟Ball場撞到佢,佢見到我,佢冇講嘢,只係行過嚟不停捽我塊面,大家係化晒妝、好有儀態,佢專登做呢啲嘢,係差在未摷亂我嘅頭髮啫,佢跟住行開咗,我唔知佢咩心態,我亦唔想理,因為如果呢啲人可以喺我最困難、最需要朋友嘅時候離開我,點解我要Care佢見番我對做啲咩行為呢,其實問題喺佢嗰度。」

解釋面容變化原因

Fanny在訪問中強調沒有整容,她解釋外貌一直未穩定,因為治療期間醫生注射了大量類固醇在她體內,整個人肥腫難分,完成電療後,還需要五年食藥的抗癌過程。鄭紹康提到有位K太太指:「Fanny話自己冇整容,係咁不如整埋佢啦?」Fanny無奈說:「唔整都畀人講話整吖嘛,唔抵吖嘛,但我唔係一個相信整容嘅人。」Fanny稱會被瘋傳整容一事全因為一張照片:「我出席咗一個活動,影咗張相,因為係高炒,影到塊面特別尖,因為我係康復期間,所以個面形係怪怪哋,有啲部位係腫,有啲係骨感啲,生過病嘅人啲骨係會縮,我個下巴係尖咗,而我個面係未消腫,張相畀朋友Post咗上Facebook,開始被不停轉發,甚至美國有個節目嘅監製嚟邀請我,叫我上去佢個節目講吓整容,我話我真係冇整,但佢哋唔信,原來當時有美容院或整容公司攞咗我張相去做一個反面教材,話我削咗個下巴,但失敗咗,我嗰時人都癲,撻着咗我嘅火,我話可以點停止呢件事呢?」

每日收一萬負評

此外,Fanny指出其微博每日也會收到幾千至一萬的負評,留言亦十分難聽,例如:「你幾醜樣吖」、「你唔好出嚟嚇人」、「你睇吓你自己咁嘅樣,你死咗佢好過啦」、「你照鏡會唔會嚇親自己㗎?」、「你有冇男朋友瞓喺隔籬嚇親佢?」、「你仔女驚唔驚你?」、「你覺唔覺得你似怪物?」、「你連鬼都不如。」但後來Fanny發現留言只是不斷重覆相同的句子,是打手所為,她說:「呢個人或者係同我有瓜葛或者係好唔喜歡我,或者見我死唔去囉,我唔知呀,我唔想去諗點解人哋要咁樣做。」最後Fanny以「謠言,止於智者,謠言,散於智障。」作為總括,她希望大家待人處事,說話言也要顧及別人感受,不要做出損人不利己的事。


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!