掃呢頁CODE去手機

2017年6月11日 星期日

濕身人妻VS爆肌型佬 陳敏之唐文龍鬥搶 __,敏之,唐文龍,陳敏之,

一個濕身一個爆肌,呢個畫面會唔會令人有太多嘢諗?曾經被問到會唔會出爆肌寫真,而Man爆回應一句「Whynot?」嘅唐文龍,雖然已經47歲,但愈嚟愈有佬 ...


一個濕身一個爆肌,呢個畫面會唔會令人有太多嘢諗?

曾經被問到會唔會出爆肌寫真,而Man爆回應一句「Why not?」嘅唐文龍,雖然已經47歲,但愈嚟愈有佬味!今次佢仲同38歲人妻兼人母陳敏之鬥搶鏡!

一個爆肌一個濕身,佢哋搞……咩呀?是咁的,其實就係為無綫新劇《溏心風暴3》拍一場落水戲,喺劇中敏之戀上「人夫」唐文龍,仲預告有幾激嘅床戲!雖然床戲就未有得睇,但佢哋就喺微博晒咗張合照,呢張相都幾有睇頭㗎!見到唐文龍半裸晒出8嚿肌肉,加埋個燦爛笑容真係好陽光!而敏次就着上低胸白色衫,打大個心口,頭髮仲濕晒,個畫面幾咁震撼!

其實唐文龍之前已經「日夜鍛鍊去取勝」,不時做Gym操肌,連敏之都留言大讚:「話說有人日操夜操果然有成績!」大家係咪好期待佢哋嘅演出呢?


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!