掃呢頁CODE去手機

2017年7月15日 星期六

鍾欣潼:36歲阿嬌低胸晒骨感美 網民狂讚靚到暈 __,阿嬌,鍾欣潼,

36歲都咁靚,網民讚到天上有地下無呀!天然美永遠都係最啱睇!夏日炎炎好多模特兒同女星「胸」群而出晒事業線晒長腿,出寫真博收視,其實只要真材實料,展現天 ...


36歲都咁靚,網民讚到天上有地下無呀!

天然美永遠都係最啱睇!夏日炎炎好多模特兒同女星「胸」群而出晒事業線晒長腿,出寫真博收視,其實只要真材實料,展現天賦美態,都一樣吸睛吸Like!好似今年36歲嘅歌手鍾欣潼(阿嬌),唔好以為佢三張幾嘢就嚟四張,就唔夠一眾小妹妹鬥,查實依然大把貨!

今日佢喺社交網上載一張着住吊帶低胸裙嘅自拍照,喺藍天白雲下玩自拍嘅佢,雖然要線冇線,要肉冇肉,但就展示健康骨感美,就連何超蓮同衛蘭等都畀Like!大批網民同粉絲瘋狂留言,左一句「Pretty」、右一句「Sexy」,猛讚阿嬌靚到暈,又話靚到令人呼吸唔到,但又話見佢咁瘦,覺得好心痛咁話喎!阿嬌隨意放張靚相,已經咁多人讚到天上有地下無,如果出埋寫真,咪不得了?


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!