掃呢頁CODE去手機

2017年7月14日 星期五

【獨家】吳若希抱B女快閃返港做檢查 __,吳若希,

吳若希一家三口畀東網記者野生捕獲!歌手吳若希(Jinny)產女後雖然已正式復工,但目前她仍是主力湊女。今日東網接到讀者報料,指在澳門碼頭見到吳若希抱住 ...


吳若希一家三口畀東網記者野生捕獲!

歌手吳若希(Jinny)產女後雖然已正式復工,但目前她仍是主力湊女。今日東網接到讀者報料,指在澳門碼頭見到吳若希抱住B女乘船返港,東網記者即趕到上環碼頭,見到Jinny抱B女正登上友人的藍色座駕,之後直駛到中環都爹利街一商業大廈。見到該處有很多兒科醫生診所,Jinny全程不假手於人一直抱住B女,原來Jinny男友Alex也在車內,同行還有陪月姐姐。Jinny落車後即以手遮住B女淼淼(暱稱)樣子,見到B女正在熟睡中。

B女體重15磅

在診所內逗留了一個小時後,Jinny抱着B女落樓。由於友人的座駕仍未駛到,Jinny就站在大廈門口等候,而B女則在Jinny懷抱食住奶嘴繼續瞓覺。Jinny透露今次返港是因為女兒要做定期檢查,醫生指B女很健康。問到B女幾多磅?她笑說:「15磅。(醫生有冇話超磅?)冇,話佢係西方人體重。」

男友唔開工陪母女

Jinny透露已正式復工,亦已開始工作,不過暫時她還是要澳門、香港兩邊走。問到將來囡囡長大了,會否搬返香港居住?她即刻望住男友Alex笑說:「睇佢決定。」記者讚Alex是好爸爸,專程陪兩母女返港睇醫生,Alex笑說:「係呀,連工都唔返。」至於Jinny則表示轉頭便返回澳門,之後一行四人就登車離開,上車時Jinny不忘跟記者揮手拜拜。


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!