掃呢頁CODE去手機

2017年7月2日 星期日

火辣三點式!馮盈盈派白色冰淇淋 __,盈盈,馮盈盈,湯盈盈,

真係好索呀!2016年港姐冠軍馮盈盈(Crystal)近日加入節目《學是學非》做是非精,仲好受歡迎添!之但係,Crystal自參選港姐着過泳衣後,都未 ...


真係好索呀!

2016年港姐冠軍馮盈盈(Crystal)近日加入節目《學是學非》做是非精,仲好受歡迎添!之但係,Crystal自參選港姐着過泳衣後,都未見過佢着泳衣同大家見面!

呢日Crystal趁住星期日唔使開工,佢着住火辣三點式玩IG STORY同粉絲派派福利呀!見佢浸住水歎住香檳,勁梳乎!Crystal出名白白淨,襯埋火辣紅色比堅尼,實行派「白色冰淇淋」,真係冇得輸呀!不過,今日天公不作美,竟然落雨,搞到Crystal扁晒嘴呀,陰功豬!但最後都冇損佢心情,再嚟一個烏身自拍派福利畀大家呀!


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!