掃呢頁CODE去手機

2017年8月16日 星期三

2百萬波子跪低 袁偉豪躁爆Call車 __,袁偉豪,

袁偉豪呢日架2百萬戰車唔聽話,佢要Call車拖走!出身富裕家庭的張寶兒,現居於將軍澳逾千萬元的私人屋苑一單位,平時以約80萬的LANDROVER白色四 ...


袁偉豪呢日架2百萬戰車唔聽話,佢要Call車拖走!

出身富裕家庭的張寶兒,現居於將軍澳逾千萬元的私人屋苑一單位,平時以約80萬的LANDROVER白色四驅車代步!為與富貴女友襯到絕,袁偉豪(Ben)早前亦購入價值200萬元的保時捷戰車。

日前下午,Ben在將軍澳出席活動後如常駕車離開,直至駕到附近酒店外,放低兩位同事後,Ben仍然坐在車上不停撳電話,之後又落地望住自己部車,期間不時皺晒眉頭,未知是否天氣熱關係,見他看來有點煩躁,之後返回車廂內涼冷氣降溫。等了半小時,有一輛拖車駛至,Ben急急落車跟拖車師傅傾了幾句,把車匙交予對方後便轉身離開,頭也不回。


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!