掃呢頁CODE去手機

2017年8月12日 星期六

結婚8周年!千嬅大晒合照:誓死都一齊 __,千嬅,楊千嬅,

楊千嬅同老公丁子高今日結婚8年喇!歌手楊千嬅同老公丁子高結婚以來一直表現恩愛,大時大節都會為對方準備驚喜,今年5月嘅時候,佢哋仲慶祝拍拖10周年,真係 ...


楊千嬅同老公丁子高今日結婚8年喇!

歌手楊千嬅同老公丁子高結婚以來一直表現恩愛,大時大節都會為對方準備驚喜,今年5月嘅時候,佢哋仲慶祝拍拖10周年,真係甜到漏!

而今日(11日),就喺佢哋結婚8周年喇!千嬅就上載兩公婆慶祝合照,見到佢小鳥伊人咁挨住丁生,仲嘴仔嘟嘟,少女味十足,千嬅仲引用佢首名曲《飛女正傳》嘅歌詞留言:「Our 8th世界將我包圍 誓死都一齊 壯觀得有如 懸崖的婚禮⋯⋯❤《飛女正傳》」連張繼聰都忍唔住留言嗌「Congratulations」(恭喜),曬死人啦丁生丁太!


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!