掃呢頁CODE去手機

2017年8月27日 星期日

李佳芯張振朗掀「高潮」 女上男下肉搏 __,李佳芯,張振朗,

李佳芯同張振朗關係掀起「高潮」,埋身肉搏真係幾激!藝人李佳芯(Ali)及張振朗在劇集《踩過界》中感情發展有新進展!飾演法官的Ali去年因判打傷男友的周 ...


李佳芯同張振朗關係掀起「高潮」,埋身肉搏真係幾激!


藝人李佳芯(Ali)及張振朗在劇集《踩過界》中感情發展有新進展!飾演法官的Ali去年因判打傷男友的周麗欣(Doris)入獄一年,Doris出獄後即向Ali展開報仇,潛入其屋企喊打喊殺,更放火燒屋!此時張振朗及時出現英雄救美,將Ali公主抱抱起逃出火海,不過Ali美腿仍留下燒傷傷痕,令她相當低落。

之後張振朗為安慰Ali,不介意穿短褲露出其斷腳,表達有缺憾都可快樂生活,劇情靠CG令振朗變成「長短腳」,畫面幾可亂真。

Ali感受到對方對自己的愛意,兩人火速撻着,並在房內埋身肉搏激咀,露出高潮樣!Ali姣味十足,眼神笑容都夠晒媚態,更豪放地除去振朗外套,上演一幕女上男下,激烈程度睇到觀眾眼定定!

萬眾期待的這場親熱戲最後只得十幾秒,相信不少Ali的Fans會覺得唔夠喉,張振朗接受電話訪問時表示該場親熱戲拍了個多小時,他笑說:「想將對Ali嘅遐想透過呢場戲發洩出嚟嘅觀眾可能有啲失望,但唔緊要,我透露少少,我同Ali將會有Cosplay玩嘅,大家留意住!」


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!