掃呢頁CODE去手機

2017年8月8日 星期二

大哥大洪金寶出獨門秘笈 力谷武打門外漢古天樂稱帝 __,古天樂,洪金寶,

古天樂征戰影壇廿幾年,提名就多喇,但獎就未拎過,所以有傳聞指《貪狼》嘅動作導演洪金寶親自調教古仔,既要佢打得好睇,又要佢喺動作中體現情感,谷佢做影帝咁 ...


古天樂征戰影壇廿幾年,提名就多喇,但獎就未拎過,所以有傳聞指《貪狼》嘅動作導演洪金寶親自調教古仔,既要佢打得好睇,又要佢喺動作中體現情感,谷佢做影帝咁話。

相關文章:

【無老過】復出拍《貪狼》 42歲雪兒白淨窈窕保養得宜

http://bit.ly/2uyBKIM

人母雪兒報知遇之恩 同古天樂升呢做夫妻再續前緣

http://bit.ly/2vGgmpH

混血Model嫁得早 Mandy雪兒不會老

http://bit.ly/2vI1yqW

古仔平時雖然都有做運動,但講到習武,佢仲係一個門外漢,偏偏《貪狼》入面要求佢有好多打鬥場面,點算好呢?

好彩有動作導演「大哥大」洪金寶坐鎮,總有方法嘅,就係使出獨門「洪式秘笈」,將武打動作戲部分,搵洪家班師兄弟拍咗出嚟先,剪接好,甚至連音樂都配埋,再拎俾古仔睇,叫佢跟住做,就好似倒模咁倒。

古仔都唔敢稍有疏忽,就算係休息時間都會揸住把牛肉刀狂咁揈,揈得多練成咗一段唔打得都睇得嘅揮刀架勢。


鍾意就快D Share啦!