掃呢頁CODE去手機

2017年8月19日 星期六

跳住晒比堅尼 阿Sa勝在有長腿 __,阿Sa,蔡卓妍,

不得了!歌手蔡卓妍(阿Sa)早排就話去咗加拿大開工,阿Sa爸仲特登飛咗去探佢,阿Sa放假就兩父女周圍去,不知幾開心。呢排阿Sa都不時都喺社交網上晒靚相 ...


不得了!

歌手蔡卓妍(阿Sa)早排就話去咗加拿大開工,阿Sa爸仲特登飛咗去探佢,阿Sa放假就兩父女周圍去,不知幾開心。呢排阿Sa都不時都喺社交網上晒靚相,又去海灘又見到彩虹,睇相都覺得好正呀!

而今日阿Sa就激罕晒三點式靚相,向網友大派福利。阿Sa以綠色三點式上陣,擺出唔同嘅甫士,其中一張阿Sa仲嚟個小跳躍,夠晒飄逸!阿Sa雖然身材唔算突出,但勝在夠平均,佢仲晒出白滑長腿兼纖腰,依然一樣咁養眼,網友都大讚阿Sa非常索,仲話見到佢甜美嘅笑容都暈晒浪喇!


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!