掃呢頁CODE去手機

2017年9月29日 星期五

學生妹爭集郵!何廣沛人氣勁揮低劉佩玥 __,何廣沛,劉佩玥,

何廣沛同劉佩玥拍外景,但何廣沛嘅人氣好似勁過劉佩玥好多喎…「男臣」魅力沒法擋!何廣沛早前憑劇集中的斯文溫柔形象成功入屋,日前他在長沙灣街頭拍攝新劇時, ...


何廣沛同劉佩玥拍外景,但何廣沛嘅人氣好似勁過劉佩玥好多喎…


「男臣」魅力沒法擋!何廣沛早前憑劇集中的斯文溫柔形象成功入屋,日前他在長沙灣街頭拍攝新劇時,吸引途人圍觀,更有不少學生向他索簽名及合照,成功撼贏同場的「宅男女神」劉佩玥!

何廣沛(Matthew)日前與劉佩玥(Moon)到長沙灣拍攝新劇《跳躍生命線》外景。劇情講述飾演救護員的Matthew鼓起勇氣約阿Moon,但因阿Moon當時正在聽歌,未有聽到整段對話,Matthew因怕醜未敢再開口,最終事與願違,二人未能單獨約會。

學生追攞簽名

由於剛巧是放學時間,吸引不少途人及學生駐足圍觀,有男途人大讚Moon真人靚過上鏡,她開心得高呼多謝。而憑《超時空男臣》一劇彈出的Matthew亦不遑多讓,成功吸引一班學生爭相合照及索取簽名,他亦有求必應,非常親民。

唔擔心傳緋聞

對於獲途人大讚靚仔靚女,二人接受訪問時直言感到十分開心。問到會否於劇中有親熱戲,阿Moon指劇集是一部青春劇,不一定要有親熱戲:「青春鏡頭多啲,係開心同正氣嘅嘢多啲。」提到二人早前曾傳出緋聞,阿Moon笑言不擔心再惹緋聞,更以「好兄弟」形容對方,Matthew亦附和說:「我哋太熟喇!冇所謂啦,傳咪傳,冇壞嘅,自己知唔係咪得囉!」


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!