掃呢頁CODE去手機

2017年9月4日 星期一

【一圍盛惠兩皮】鼎爺私房菜點解收咁貴? __,鼎爺,李家鼎,

鼎爺投資逾百萬。71歲藝人李家鼎憑節目《阿爺廚房》讓大家見識到其廚藝,最近他投資逾百萬、再獲老闆支持,在銅鑼灣開設樓上私房菜餐館,主打粵式功夫菜,昨晚 ...


鼎爺投資逾百萬。


71歲藝人李家鼎憑節目《阿爺廚房》讓大家見識到其廚藝,最近他投資逾百萬、再獲老闆支持,在銅鑼灣開設樓上私房菜餐館,主打粵式功夫菜,昨晚(3日)正式開業,現場七圍枱全滿,食客晚上七時多入席,因開業首日關係,餐館特別打通VIP房,讓全場逾80名食客都可隔住玻璃看到廚房情況,齊齊見證李家鼎的巧手!席間有食客愈食愈興奮,紛紛圍住玻璃舉機影相,更有食客玩住Live,跟網友分享喜悅。心情靚爆的李家鼎亦多次親自出來招呼食客及介紹菜式,有人要求合照,他都來者不拒。

絕密菜色曝光

開張首晚菜式有「鼎爺精選前菜」(椰皇酸薑皮蛋、懷舊蜜汁叉燒、炸腐皮鮮蝦火鴨絲沙葛、秘製鮮鮑魚)、「花膠去骨鵝掌燴柚子皮」、「雞油花雕紅蟹陳村粉」、「紫晶生炒骨」、「阿爺乞兒雞」、「古法荷葉蒸方脷」、「黃鱔焗飯」及「金銀玻璃肉」。

「全部係功夫菜」

他接受東網訪問時直言壓力很大,因要對得住自己及食客,預計幾個月冇得放假:「依家都有啲攰,真係病都冇時間,但應承咗就要有口齒,亦都戥員工辛苦,朝朝五點去指定地方搵食材,唔係咁簡單。」價格方面,VIP房最低消費是每圍二萬元、每人$1,888,另外其他級數價錢為4人枱最低消費$4,000、8至10人枱$8,000至$10,000,14至16人枱$14,000等,李家鼎笑言定價係平咗:「全部係功夫菜,時間都要錢有啲餸要整幾日!但公司想推廣粵菜,唔想收太貴,自己都有投資七位數,冇諗幾時回本,最緊要開心!錢係第二、口碑第一!」

功夫菜逐味睇

李家鼎表示每款都是功夫菜:「出面好少人做,因為材料貴,整嘅時間又耐,又唔易買靚料。」他特別推介以下幾款菜式,並逐一談論有幾唔易整:

【花膠去骨鵝掌燴柚子皮】「我會親手去鵝掌骨,連細骨都拆埋,花膠要煨幾日,碌柚皮要燒完再浸水再揸水,如果有苦澀味要再浸兩日,味餸準備都要4、5日!如果是但一個材料唔合格就唔要,又要再整過!」

【雞油花雕紅蟹陳村粉】「花蟹要重一斤至斤半之間,煮嘅過程要Keep到蟹鮮味,陳村粉嘅爽口,酒嘅香,雞油先後要落兩次令味餸更香!」

【古法荷葉蒸方脷】「金邊方脷最好用野生,特別香、特別腍,一條方脷成本價已經二千蚊,一定要夠斤両,所以要提早跟漁商拎,可能唔係晚晚有。」


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!