掃呢頁CODE去手機

2017年9月29日 星期五

李佳芯唔認同王浩信單獨約會 __,王浩信,李佳芯,

李佳芯話佢冇試過同王浩信單獨約會。藝人王浩信(Vincent)雖然是圈中出名的好老公、好爸爸,但最近卻不時傳出他與太太陳自瑤情變的消息,近日更有指王浩 ...


李佳芯話佢冇試過同王浩信單獨約會。


藝人王浩信(Vincent)雖然是圈中出名的好老公、好爸爸,但最近卻不時傳出他與太太陳自瑤情變的消息,近日更有指王浩信已搬離屋企,與細佬王瑋彤(Tony)同居。Tony接受東網記者訪問時,就否認有關消息:「佢冇搬嚟我度喎!(你阿哥同阿嫂有冇事?)一路以嚟都冇咩嘢呀。(有人咁講擔唔擔心?)冇呀,反而我係唔知點解會有人咁講。」

另外,亦有指王浩信拍完無綫《踩過界》後單獨約女拍檔包場打邊爐,劇中兩大女主角之一的李佳芯(Ali)就指自己未曾與對方單獨約會:「淨係會一班人Book一間房去打邊爐,有試過同廠一班人啦,亦都試過加埋經理人。(咁會唔會係思貝?)我唔太清楚。(佢有冇交代過婚姻情況?)冇聽講過。」


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!